Re: Invalwijk

12
Ik heb deze NPL loterij cadeaukaart ook gehad.
Werd inderdaad geleverd door post nl ,jammer voor ons :(
Alle andere NPL zal wel voor ons zijn :D
Toevallig heeft mijn postwijk een Bol cadeaukaart gewonnen.
Dat is dus lekker veel post :!:
Als het weer zich dan ook weer van zijn beste kant laat zien , zijn we weer helemaal blij (Y)

Re: Invalwijk

13
jane schreef:Weet iemand of we de postcodeloterij kwijt zijn kreeg vandaag post van postcodeloterij via post nl
Bij PostNL hadden we inderdaad afgelopen week een grote mailing met een cadeaukaart, en enige weken daarvoor een enorme mailing voor een heel postcodegebied met kartonnen dozen met potgrond en bloembollen.

Re: Invalwijk

14
jane schreef:Weet iemand of we de postcodeloterij kwijt zijn kreeg vandaag post van postcodeloterij via post nl
Lijkt me stug dat we ze kwijt zijn, aangezien ze degenen die rechtstreeks voor Sandd werken, net een chocoladetablet hebben gestuurd als extra dank voor het werk van de afgelopen tijd.
Het kan best zijn dat ze de lading aan het verdelen zijn. Wij hadden wel erg veel PCL acties achter elkaar vanaf het moment dat we de agenda's gingen verspreiden. Ik heb zelfs een paar keer gelezen dat bezorgers ermee gingen stoppen omdat het allemaal 'teveel van het goede' werd (IKEA, PCL agenda's met nog 3 acties van PCL erachteraan).

Re: Invalwijk

15
Iemand vroeg zich af of we de postcodeloterij kwijt waren. Het kan zijn dat dit een envelop betrof die beslist de volgende dag in de brievenbus moest liggen en daarom via PostNL moest. Volgens mij was de PCL juist heel tevreden over onze kwaliteit.

Re: Invalwijk

17
Al vaker heb ik via Postnl brieven van de PCL gekregen.
Was ik blij dat ik voor me zelf geen brief aantrof tijdens het sorteren,kreeg ik hem alsnog via Post.nl. :x
Nu is de PCL een samenwerking aangegaan met bedrijven die een contract hebben met Postnl zoals AH.
Zelf heb ik nog niks ontvangen.
Als de PCL echt zou overstappen is dat het eind voor Sandd denk ik.
cron