Re: Post bezorgerstas

12
Carla41 schreef: ik heb te dikke stapels voor een straat.. elastieken gaan aan het stuur
Ik kan ook veel stapels niet *in* die tas kwijt. Ik hou ze wel onder de flap als het regent (maar dan op mijn arm).
Jij krijgt zeker kinderen achter je aan die de elastieken willen hebben? :mrgreen:
Mijn fiets kan lang niet overal mee (die staat dan verderop, maar wel in het zicht).

Re: Post bezorgerstas

13
@Redsquirrel

"Heb 1 keer gehad, kwam uit een winkelcentrum stond een oudere man relaxt de nieuwe van de oude
elastieken te scheiden. Ik heb gewacht tot hij ermee klaar was.. en ze toen Allen netjes terug aan mijn stuur gehangen :mrgreen:
Ouderen die niet vragen worden overgeslagen. :|

Kinderen komen niet achter me aan.. Ze wachten me op :o :D Maar kinderen vragen nog , dan kan ik moeilijk nee zeggen (Y) Ik heb wel wat vaste klantjes ja.
En als ik slecht in mijn elastieken zit, . begrijpen ze het heus wel. vraag 1 x jaar een nieuwe zak aan.

100 gram elastieken 3 euro 500 gram elastieken 10 euro.. Ik kan me niet voorstellen dat iemand geen
3 euro heeft. dan maar een patatje minder.

Re: Post bezorgerstas

14
Ik weet dat dit forum van een tijdje geleden is, maar ik had een vraagje over de blauwe schoudertas van Sandd. Ik heb een tijdje bezorgt voor Sandd en ga nu stoppen, omdat ik het niet kan combineren met school. I.p.v. post bezorgen ga ik de echo bezorgen en daarvoor is die schoudertas van Sandd ideaal, maar die moet ik straks inleveren. Weet iemand waar ik zo een soortgelijke tas kan kopen?

Re: Post bezorgerstas

16
Megatobii schreef:Ik weet dat dit forum van een tijdje geleden is, maar ik had een vraagje over de blauwe schoudertas van Sandd. Ik heb een tijdje bezorgt voor Sandd en ga nu stoppen, omdat ik het niet kan combineren met school. I.p.v. post bezorgen ga ik de echo bezorgen en daarvoor is die schoudertas van Sandd ideaal, maar die moet ik straks inleveren. Weet iemand waar ik zo een soortgelijke tas kan kopen?
Wellicht hier: ;)
http://www.jongeurope.nl/product-catego ... idstassen/
cron