Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

151
Het aantal valt hier wel mee evenals het gewicht. Voor 24 dec. 217 stuks en 14,3 kg en voor 29/12 maar 325 stuks en
29,6 kg. En puf, gelukkig geen stroopwafels. Ik kan de kerstdagen dus zonder stress in gaan. Naast de post heb ik nog een folderwijk van Netwerkvsp en ben ik zzp'er. Heb een strijkservice. Dus vervelen doe ik mezelf niet. Ik bestudeer ook heel graag interessante onderwerpen zoals het zenuwstelsel, genetica, kwantummechanica, psychologie, psychiatrie, economie en ook speel ik nu kerstliedjes op mijn keybord. Van de overbuurvrouw krijg ik Libelles en Margrieten en van mijn zoon de NRC-next, lees tijdelijk het Ad (proefabonnement). Daarvoor heb ik nu lekker de tijd. Al had ik voor de verdienste graag wat meer poststukken gehad want 217 en 325 stuks is maar weinig. Word ik niet rijk van. Wie heeft trouwens nog tips om rijk te worden (grapje)? Cruijf zou zeggen: elk voordeel heeft zijn nadeel.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

153
Nou, de stroopwafels zijn binnen hoor. Mijn zoon van elf belde me op, die had open gedaan voor de Sanddvent: 23 kratten! Hij dacht dat ik dat wel wilde weten...
Verder helemaal geen commentaar van Sandd, ook niet eerder deze week. Ben blij dat ik zelf al even had nagedacht over die 135 kilo, zou toch niet zo vrolijk zijn als ik dit niet van tevoren geweten had. Heb er zelf maar even een telefoontje aan gewaagd. En ja, het was toch eigenlijk wel de bedoeling dat ik het morgen allemaal bezorg. En anders dinsdag. Op mijn vraag of het ook maandag mag, werd aarzelend ja gezegd. Toch maar even aangegeven dat ik hier graag op voorbereid was door Sandd.

Maar goed, nu eerst post lopen voor PostNl, dan de kerstboodschappen en dan sorteren maar. Ik plemp alles in mijn auto, zet die morgen in de wijk neer en probeer inderdaad alles op één dag weg te krijgen. Gelukkig is het al lente :D

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

156
QNog niet zo lang geleden ook mail gehad dat we post niet mochten bezorgen, maar voorlopig vandaag nog niks gehad en ik ga over een half uur lopen.
Ook die kleine flyers van v&d inderdaad. Twee wijken flyers, bijna huis aan huis. V&D zit hier in het dorp.

We gaan maar gewoon, maar ik denk dat de ontvangers net zo verbaasd zijn of hard lachen.
cron