Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

161
slagvaardige schreef:Hoho jij moet naar het Postnl depot! OPSTAAN!!!! Luiwammes! :mrgreen: :lol:

*insert Slagvaardige die met haar bekkens aan het bed staat van Opdedeurmat* KADENG!!!
Hé daar slavendrijver ;-) Kan wel naar het PostNL-depot gaan, maar dan moet ik nog uren op de post wachten. Heb dus maar wat koffie rondgebracht voor de concurrent. Meeste ontvangers (half aangekleed) waren daar wel aan toe :-) Ach, het verhoogt de attentiewaarde.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

162
Laatst had ik nog een cadeaubon besteld via de postnl kerstbonus.Gelukkig geen V&D bon genomen....

Vandaag had ik nespresso pakketjes erbij.Dan moet je aanbellen bij mensen en die staan je dan vervolgens verdwaast aan te gapen als dat ze water zien branden.

Nu gelukkig klaar voor vandaag en met oud&nieuw geen post.Lekker even relaxen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

164
Nou bij 1 huis was het nog donker en voor 10 uur. Ik heb niet aan durven bellen en het paste ook niet Door de brievenbus. Bij de buren ook nog donker. Later nog gekeken maar geen beweging. Adres 2 is een kapperszaak aan huis, die vrouw heeft her hartstikke druk dus maar gewoon in de brievenbus gedaan.
Adres 3 aangebeld, die vrouw was er gelukkig blij mee.

Inderdaad commentaar gehad op de v&d flyers. Tja ik moet ze bezorgen verder kan ik er niets aan doen.

Nu de 29e nog. Totaal twee wijken meer dan 100 kilo en meer dan 1000 stuks post.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

165
Nog lulliger dan zelf een kratje vergeten - alle post gesorteerd en in de elastieken en dan staat er nog een kratje - is als de buurvrouw na je bezorgeronde nog een half kratje komt brengen, dat vorige dag door een andere chauffeur - bij wie het in de verkeerde bus stond - bij hen is afgeleverd, omdat deze chauffeur geen sleutel van mij had.

Natuurlijk altijd op een dag dat ik weinig tijd heb en er bij POSTNL ook calamiteiten waren (wijk blijven staan).

Pfff even een paar dagen geen post!

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

170
1 wijk postbezorger?
had je een bijzondere lading .. rode tassen .
ik had 6 kratten voor 570 poststukken.. hoe kom jij dan aan het dubbele? :D

terwijl de postcodeloterij langzaam naar postnl verdwijnt wordt het toch drukker de komende tijd.
ben benieuwd welke orders sandd heeft binnengehaald. zie wel regelmatig nieuwe tijdschriften maar
dat zijn er dan slechts enkele..
cron