Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

191
zonnetje schreef:nu voor 7wkn een invalwijk erbij (ben al op de helft).....de ene x totaal rond 500/600 poststukken,dgn bij van rond de 1000,gewicht meestal rond 27/28kg,veel catalogussen/tijdschriften meerdere in een seal.......

27kilo is voor mij weinig. alhoewel 600 poststukken weer niet weinig is.Ik heb volgens mij sowieso nooit minder dan 20 kilo.
Meestal heb ik wel 3 tot 4 kratten. en dat is dan rustig/weinig.

Voor dinsdag heb ik 5 kratten maar er zitten veel pakketjes van natuurmonumenten bij.
dat zijn sowieso al 2 katten pakketjes. Maar heb net mijn bundels gemaakt nu past het niet meer in de kratten want bundels worden te dik en heb nu 7 kratten nodig.

Nou ja dan sleep ik die bundels wel zonder krat naar beneden.....
het is 36.9 kilo totaal 318 stuks.

tijd die er voor staat is 2u27min(bezorgen en sorteren). dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over.
komt met name omdat jet sorteren teveel tijd kost met die pakketjes erbij. ik denk dat ik het sowieso onder de 2 uur kan bezorgen, eerder richting 1u50. maar het sorteren red ik echt niet ik 45 minuten.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

194
postbezorger schreef:voor vrijdag is de prognose 64 kilo.(en meestal wordt dat wel meer). ze moeten het in twee keer komen brengen.
dus ik denk toch wel aan 9 kratten minimaal, als er niets lichts tussen zit ten minste....



Hier nu wel erg rustige tijd...217 vandaag en 14kg.....stond vorige week 36kg aangegeven maar op t laatst gaat t altijd net onder de 30kg..... :(

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

195
zonnetje schreef: wel erg rustige tijd...217 vandaag en 14kg.....stond vorige week 36kg aangegeven maar op t laatst gaat t altijd net onder de 30kg..... :(
Wow 14 kilo! Ik red momenteel de 10 niet eens per wijk! En dan ook nog een buitengebied voor 1 wijk ellenlange tuinderslanen en precies post natuurlijk voor dat achterste huis op de laan.....
Komende week is de prognose nog geen 100 poststukken,

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

196
zonnetje schreef:
postbezorger schreef:voor vrijdag is de prognose 64 kilo.(en meestal wordt dat wel meer). ze moeten het in twee keer komen brengen.
dus ik denk toch wel aan 9 kratten minimaal, als er niets lichts tussen zit ten minste....



Hier nu wel erg rustige tijd...217 vandaag en 14kg.....stond vorige week 36kg aangegeven maar op t laatst gaat t altijd net onder de 30kg..... :(
Hier gebeurt dat ook, prognose 31
en dan op de bon 29.
cron