Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

253
@slagvaardige,

Krijgen jullie altijd een mailtje over nieuwe klanten?
Hebben ze daar tijd voor?
Ik hoop voor je dat je deze winter geen stroopwafels tegen komt.
Bij Sandd moesten die in een dag bezorgd worden en bij jullie ligt het aan je teamcoach of je ze in een keer weg moet stouwen of er een week over mag doen.
Dit las ik op een ander forum anders zou ik het niet weten.
Postnl schuift ook post door naar andere dagen als ze het niet redden. :lol:
Er wordt wat geklaagd op dat fok forum. 8-)
Dat waren ANWB gidsen en andere bladen.
We zien wel wat het jaar gaat brengen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

254
@slagvaardige
bedoel je deze mail: "Vlak voor kerst hebben we een driejarig contract getekend met ABN Amro voor de bezorging van al hun post. Al verstuurt de bank lang niet meer zoveel post als vroeger, het blijft een belangrijke klant.".
dat betekent weer meer werk slagvaardige :D

ik had gewoon deze week Ing enveloppen te bezorgen hoor. dus mischien nog steeds gesplitst over de twee postbedrijven? :mrgreen:

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

255
Carla41 schreef:@slagvaardige
bedoel je deze mail: "Vlak voor kerst hebben we een driejarig contract getekend met ABN Amro voor de bezorging van al hun post. Al verstuurt de bank lang niet meer zoveel post als vroeger, het blijft een belangrijke klant.".
dat betekent weer meer werk slagvaardige :D

ik had gewoon deze week Ing enveloppen te bezorgen hoor. dus mischien nog steeds gesplitst over de twee postbedrijven? :mrgreen:
ING gaat zowel via PostNL als Sandd. Via welk bedrijf verstuurde ABN AMRO eerst de post? Niet via Sandd in ieder geval.

Zeer benieuwd wat de frankeermachine van Sandd gaat doen op de markt en de servicepunten bij de Bruna. Zal hoogstwaarschijnlijk erg stroef beginnen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

256
Wat me opvalt is dat ouderen veel bank post krijgen.
Zelfs die ouderwetse overschrijvingskaarten bezorg ik nog.
Postnl heeft gewoon zijn contract met abnamro verlengd voor de komende 3 jaar.
Zelf heb ik al post voorbij zien komen die ik eerst nooit had.
Vandaag post van Delta Lloyd die via die frankeermachine is afgestempeld.
Het valt alleen niet zo op.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

257
Ik zie af en toe post voorbij komen die een postnl stempel hebben EN een van Straaten stempel en dan staat er ook nog een Sandd stempel of code op.

Van de week had ik overigens post waar helemaal geen sandd code op stond. wel Sandd logo dacht ik maar geen wijk code.
Ook heb ik wel eens een een of ander beeld en geluid magazine of folder of wat het ook is met een adres in den Haag. elke keer stuur ik het retour want dat adres zit niet in mijn wijk, niet in mijn stad of wat dan ook (maar de postcode is wel in mijn wijk enkel de straatnaam dus niet) en elke keer stuur ik het retour en dan een keer in de zoveel tijd zit het weer in mijn kratten met nog steeds geen adres voor mijn wijk. Ik vraag me af waarom niemand daar wat mee doet bij Sandd of bij de afzender.
cron