Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

293
EricNijmegen schreef:Vrijdag 178 kilo voor 3 wijken, het aantal stuks is niet echt veel dus veel dikke tijdschriften, dat loopt wel gemakkelijk weg.
Er is zijn ook nog 2 huis aan huis folders maar niet voor alle wijken, ik hoop niet al mijn 3 wijken ook nog 2 hah hebben
Moet het niet 78 kilo zijn? Lijkt me wel erg veel gewicht. Heb 100 kilo voor 4 wijken.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

294
Jean schreef:
EricNijmegen schreef:Vrijdag 178 kilo voor 3 wijken, het aantal stuks is niet echt veel dus veel dikke tijdschriften, dat loopt wel gemakkelijk weg.
Er is zijn ook nog 2 huis aan huis folders maar niet voor alle wijken, ik hoop niet al mijn 3 wijken ook nog 2 hah hebben
Moet het niet 78 kilo zijn? Lijkt me wel erg veel gewicht. Heb 100 kilo voor 4 wijken.
Het is serieus 178 kilo, 78 kilo zit al in 1 wijk, ik heb er ook over gebeld of het wel klopte en het is zelfs bevestigd door Postservice.
Ik denk dat ik vrijdag het record aan kratjes wel ga breken, dat waren er 21, dat was een keer met het Spoor erbij, vorige week was het ook weer aardig bingo, toen had ik 150 kilo over 3 wijken met het Spoor erbij.
Maar met het Spoor heeft iedereen het druk

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

297
EricNijmegen schreef:Het is inmiddels weer veranderd 60,52 en 90 kilo dus over de 200 kilo nu, ik denk dat ik bakstenen moet bezorgen :)
Flinke portie :) Agenda`s inmiddels ook binnen, 330 stuks, komt nog een wijk bij. Voor vrijdag 140 kilo post voor 4 wijken +voor elke wijk huis aan huis erbij, vind het genoeg!

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

298
Jean schreef:
EricNijmegen schreef:Het is inmiddels weer veranderd 60,52 en 90 kilo dus over de 200 kilo nu, ik denk dat ik bakstenen moet bezorgen :)
Flinke portie :) Agenda`s inmiddels ook binnen, 330 stuks, komt nog een wijk bij. Voor vrijdag 140 kilo post voor 4 wijken +voor elke wijk huis aan huis erbij, vind het genoeg!
330 agenda's , heb je een loods erbij gehuurd ;)
In ieder geval kan niemand zeggen dat we niet aan onze conditie werken

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

300
Gisteren was zeker wel de zwaarste dag die ik gehad heb bij postservice, half negen gestart en om half zeven klaar en amper pauze gehouden.
Ik slik flink wat medicatie dat heeft zeker wel invloed plus dat in mijn laatste wijk, die van 90 kilo dus zoveel dikke post zat dat rondjes lopen niet mogelijk was, dus alles met de fiets bij de hand en dat gaat veel trager, laatste uur was het donker dat is ook niet bevordelijk.
Maar goed, nu lekker weekend.
Komende week de agenda's bezorgen
cron