Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

303
Carla41 schreef:Hee Jean,,
om 7 uur al begonnen?
de bezorgtijden zjin vanaf 8 uur of geld dat voor jou niet?
Had niet verwacht dat ik het zou redden vrijdag, en had eigenlijk al één wijk doorgeschoven naar de zaterdagochtend. Die vrijheid heb ik wel, vraag daar ook gewoon toestemming voor. Heb soms nog wel een wijk erbij (dus 5 stuks), als ik dan veel post heb red ik het ook niet op één dag. Ben dan wel genoodzaakt af en toe buiten de uren te beginnen of te eindigen, of zelfs op een andere dag. Ze zijn toch ook al lang blij dat iemand het wil doen :)

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

308
Ik heb twee wijken a 80kg..
Wordt erg pittig morgen, ik begin al om 7u en hoop voor 11u klaar te zijn. Om twaalf start ik dan met twee wijken voor PostNL. Normaal is de vrijdag een daldag maar daar is deze maand geen sprake van. En we hebben ook nog de h.a.h AH Kersteditie erbij en de nodige brievenbuspakjes. Pfffff En het weer gaat ook niet meewerken morgen, maar goed dat hoort erbij.

Iedereen veel succes morgen!

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

309
Carla41 schreef:@Nijmegen
147 kg.. red je het in 3 keer uitrijden Nijmegen? best wel pittig morgen! sterkte!
Vorige week heb ik het met 210 kg ook gered toen was ik om half zeven klaar , ik mag eventueel een wijk naar zaterdag switchen ivm de agenda's want die heb ik dus ook voor 3 wijken en zijn ook nog niet allemaal weg.
Dank je wel in ieder geval

Vrijdag is de laatste weken erg pittig
cron