Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

352
De eenmalige uitzondering was niet eenmalig, dat was al wel te raden, ik ben via mail wederom gevraagd voor een 3e wijk voor 3 dagen deze keer zelfs.
Alleen heb ik nu nee gezegd in verband met gezondheidsredenen.
Een maand geleden maakte ze zelf een boel drukte dat ik nooit geen 3e wijk meer zou krijgen, nu is die gezondsheidsreden ook geen smoes , het gaat echt amper om 3 wijken te sorteren en te lopen en het moet leuk blijven

Ik heb nog geen reactie van postservice gehad op mijn antwoord

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

353
EricNijmegen schreef:De eenmalige uitzondering was niet eenmalig, dat was al wel te raden, ik ben via mail wederom gevraagd voor een 3e wijk voor 3 dagen deze keer zelfs.
Alleen heb ik nu nee gezegd in verband met gezondheidsredenen.
Een maand geleden maakte ze zelf een boel drukte dat ik nooit geen 3e wijk meer zou krijgen, nu is die gezondsheidsreden ook geen smoes , het gaat echt amper om 3 wijken te sorteren en te lopen en het moet leuk blijven

Ik heb nog geen reactie van postservice gehad op mijn antwoord
Goed zo en nee is nee hoor (helemaal na het drama de vorige keer). Je hoeft daar helemaal geen verantwoording over af te leggen. Goed je eigen grenzen in de gaten houden, anders zijn ze je straks helemaal kwijt.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

354
Weet iemand waarom er zoveel post is aankomende dinsdag? Er staat 1040 stuks verwacht voor een wijk met 554 afgiftepunten. Ik heb eigenlijk normaal max iets van 300 a 350 stuks. Ik werk nu ongeveer 3 maanden voor sandd. Daarvoor 2.5 jaar bij postnl.

Hebben jullie ook extra veel post aankomende dinsdag?

PS gelukkig heb ik alleen aankomende vrijdag een vervangwijk erbij, anders was ik wel heel erg lang bezig met sorteren en bezorgen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

355
angela1983 schreef:Weet iemand waarom er zoveel post is aankomende dinsdag? Er staat 1040 stuks verwacht voor een wijk met 554 afgiftepunten. Ik heb eigenlijk normaal max iets van 300 a 350 stuks. Ik werk nu ongeveer 3 maanden voor sandd. Daarvoor 2.5 jaar bij postnl.

Hebben jullie ook extra veel post aankomende dinsdag?

PS gelukkig heb ik alleen aankomende vrijdag een vervangwijk erbij, anders was ik wel heel erg lang bezig met sorteren en bezorgen.
Ik heb voor dinsdag niet meer post dan normaal

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

359
En jawel hoor, maandagochtend belde postservice mij weer, of ik vandaag een 3e wijk wou doen, ik zei nee, dat gaat niet lukken.
Ook niet als je hem woensdag mag lopen?
Nee kan echt niet,
Oh dan zoeken we verder

Echt, je had dezelfde dame in december tegen mij tekeer moeten horen gaan toen ik eigenlijk te ziek was om te werken maar uit fatsoen 2 wijken door liep en derde wijk kwijt wou.
Ik zou nooit geen 3e wijk meer krijgen ook niet als ik er zelf om vroeg, ik bracht haar enorm in de problemen etc etc.
Inmiddels ben in nu nog geen 3 maanden verder al 3 keer zelf door haar gevraagd voor een derde wijk waarvan ik de 1e keer ja heb gezegd omdat het uitzondering was.
Van die keer had ik al spijt, mijn medicatie heeft invloed op mijn concentratie en dat is vooral met het sorteren lastig.
Dus de 2e keer en maandag zei ik nee.
Ik heb het zelfs nog via mail netjes uitgelegd terwijl dat niet hoeft, ik loop mijn eigen wijk plus 1 extra wijk ik ben ze in principe geen uitleg schuldig, ik doe gewoon mijn werk
Het is hier in Nijmegen gewoon een puinhoop met openstaande wijken, elke week staan er 23 wijken open waar standaard geen bezorger voor is, als er dan zieken komen dan hebben ze gelijk een probleem.
En ik vind het ook best vervelend dat ik niet meer kan want ik zou het best willen want ik vind het leuk, maar met die stomme medicijnen lukt het gewoon niet .

En ik ben eerlijk, dat in december was wel een afknapper, ik heb altijd klaargestaan voor postservice , heel veel 3 wijken per dag gelopen en dan krijg je dat voor je kiezen dat vergeet ik gewoon niet snel, eerlijk gezegd vergeet ik dat niet.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

360
19 bakken post met 2 wijken, het Spoor met flink wat andere dikke bladen erbij en natuurlijk de stempassen, ik vraag me toch af welke brokkenpiloot dit verzonnen heeft, in heel januari en februari weinig post gehad en nu op 1 dag plots zoveel dat je zelfs als ervaren postbode je moet gaan afvragen hoe dit moet gaan doen.

Ik weet het al in ieder geval, ik was aan het sorteren en de stapels waren erg hoog, daar vielen geen bundels van te maken, ik heb besloten het te splitsen, ik loop eerst de gewone post in beide wijken en daarna de stempassen in beide wijken.

Ik wens iedereen sterkte morgen speciaal de mensen met 3 of meer wijken
cron