Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

342
opdedeurmat.nl schreef:
EricNijmegen schreef: Helaas is er al een sollicitatie onderweg en komt er een sollicitatiegesprek, sorry , ik wist niet van die actie.
Ondanks de sollicitatie hangt het bij mij nog van factoren af, er stond een hele mooie wijk in de buurt vrij dus ik hapte gelijk maar ik moet nog even kijken of het kan wat ik wil
Succes!
Dank je wel!!

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

345
Ik keer weer volledig terug bij Sandd. Ontslag genomen bij PostNL, teveel gedonder waar ik me maar niet over uit ga laten op enkele dingen na. Ik laat iig niet met me sollen, ze mogen een andere proefkonijn zoeken. Sorteren kan ik zelf tien keer beter en de route zelf efficiënt uitstippelen ipv vaste zeer onlogische tijdrovende routes. Dezelfde wijk als bij Sandd, maar dan dubbel zo lang over doen.. Tja.. Niet mijn probleem meer. lol

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

347
Postbooie schreef:Ik keer weer volledig terug bij Sandd. Ontslag genomen bij PostNL, teveel gedonder waar ik me maar niet over uit ga laten op enkele dingen na. Ik laat iig niet met me sollen, ze mogen een andere proefkonijn zoeken. Sorteren kan ik zelf tien keer beter en de route zelf efficiënt uitstippelen ipv vaste zeer onlogische tijdrovende routes. Dezelfde wijk als bij Sandd, maar dan dubbel zo lang over doen.. Tja.. Niet mijn probleem meer. lol
Welkom terug op het ouwe nest :)

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

350
EricNijmegen schreef:Na overleg met mijn therapeuten en vriendin heb ik mijn sollicitatiegesprek bij post.nl gecanceld, het is nog te snel, of beter gezegd ik wil te snel, ik blijf dus nog bij Postservice, wie weet ben ik er over een half jaar of jaar wel klaar voor , post.nl loopt niet weg ;)
Gewoon de tijd nemen die je nodig hebt, Eric. PostNL loopt inderdaad (nog) niet weg ;-)
cron