Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

311
opdedeurmat.nl schreef:Allemaal met die Sandd-zegel? :-)
Komen jullie daar al veel van tegen?
Nog maar 2 kerstzegels voorbij zien gaan. Maar denk dat de meete mensen gewacht hebben tot
Sint weer vertrokken was. Heb gisteren mijn eigen kaarten meegegeven. Setje postzegels welke ik overhad
meegegeven aan een oud collega die was ook om via Sandd te verzenden gezien het prijsverschil van 0.73 - 0,50.
Heb wel gezegd dat ze in de bus bij de blokker moest dus niet die van Post.nl. Kan voorstellen dat deze inderdaad niet
blij is als ze daarin belanden.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

312
schorre kikker schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Allemaal met die Sandd-zegel? :-)
Komen jullie daar al veel van tegen?
Heb wel gezegd dat ze in de bus bij de blokker moest dus niet die van Post.nl. Kan voorstellen dat deze inderdaad niet
blij is als ze daarin belanden.
Nee daar is men niet blij mee. Helaas schiet er in het sorteercentrum toch een aantal van die Sandd kaarten door de machine heen plus onoplettende voorbereiders, en dan kom je zo (deze week twee keer) een Sandd kaart in je postzak tegen.. Van PostNL mag je die absoluut niet bezorgen maar in de retourbak deponeren. Nou bezorg ik ook voor Sandd, dus als er een kaart van hun in mn PostNL tas zit en het adres matcht met de rest van de post dan ga ik echt niet die ene kaart apart nemen maar bezorg hem netjes. Ik loop er toch langs dus, waarom moeilijk doen?! PostNL hun fout, moeten ze maar beter sorteren en die blinde vinken van voorbereiders beter hun werk laten doen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

315
Jean schreef:Vandaag ook de eerste post met Sandd zegels bezorgd, 7 stuks! Aantal zal de volgende week wel aardig toenemen neem ik aan. :)
Ja ik had vanmorgen ook post met Sandd zegels bezorgd. 3 stuks. En vanmiddag weer 1 uit de tas van PostNL. Dus 4 Sandd zegels post, cool.
Vanmorgen voor Sandd, twee wijken 80kg, was toch enorm uitgelopen qua tijd waardoor ik weer later met Postnl moest beginnen. Scheelt, was niet echt veel post behalve brievenbuspakjes.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

316
Ik had vorige week voor 2 wijken bijna 140 kilo op vrijdag en dat was enkel maar de gewone post. Had ook nog meer dan 350 NPL agendas wat ook nog wel iets van 220 kilo is als het niet meer was dan dat. Dus laten we zeggen 350 kilo post. Was echt niet meer leuk. helemaal niet toen het ging hagelen en stormen en sneeuwen. In het donker kon ik het niet meer lezen en zat er compleet doorheen. Post was wel op tijd bezorgt maar die agendas helaas niet allemaal want het was gewoon fysiek te zwaar en had rugpijn en spierpijn en alles. Ik had soms wel 2 kratten vol voor 1 straat. Loopt ook niet echt handig weg. Ben maar met fiets aan de hand door de straat gaan wandelen want met 2 kratten post op je arm dat gaat dus gewoon echt niet (en dat had ik voor meerdere straten).

Het is nu een grote ijsbaan hier ook nog eens (code rood). Nu maar hopen dat mensen hun stoep een beetje schoonvegen anders lig ik morgen gegarandeerd drie keer op mijn plaat.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

318
Carla41 schreef:@Eric Nijmegem

Postservice is dus soepeler en wijkt rustig af van de dinsdag /vrijdag.
Als je voor Sandd rechtstreeks werkt is die vrijheid er merendeel niet.
Nou dat valt wel mee hoor. Met zulke extreme hoeveelheden post als dat we vrijdag hadden en als je meerdere wijken hebt en ook nog agendas erbij dan knijpen ze wel een oogje dicht hoor als je het niet red. Ik had totaal alles bij elkaar meer dan 350 kilo post. Ze begrijpen daar heus wel dat dat niet normaal is en tot allerlei problemen kan leiden. Alleen gewone post was al 20 kratten bij mij en meer dan 350 agendas. Probeer maar eens met windkracht 7 tegenwind 4km te fietsen naar je wijk met 50 kilo post op je fiets. (en dat dus een aantal maal). Als je het dan niet red dat begrijpen ze wel.
cron