Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

261
@JustBerend

Vervelend! maar jij wordt niet extra betaald voor het bellen naar een afzender.
Het is trouwens ook je taak helemaal niet. daar is een andere sandd medewerker verantwoordelijk voor.
Als het goed is, wordt deze retourmelding digitaal naar de afzender gestuurd. Deze moet dit zelf in haar adressenbestand veranderen.
(foutieve postcode dus ook foutieve wijkcode).

Jij kan niet anders doen dan een retoursticker erop en eventueel een bericht aan je tc m.b.t. dit tijdschrift als het wekenlang blijft terugkomen.

ik denk , elke keer dat het in jouw bak zit krijg jij er sorteervergoeding en mischien wel stopvergoeding voor.
je weet al dat je het niet hoeft te sorteren of te bezorgen .daarentegen vul jij thuis direct de sticker in.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

262
Stan- Boét schreef:Just berend en postbezorger.
Misschien is het een idee om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf dat de post verstuurt. Ik kreeg hier lange tijd kortingskaartjes van de pizzabakker. Maar er stond meestal een fout adres (foute postcode) op.
Als ik het nog een keer tegenkom dan doe ik er wel een briefje bij voor Sandd en dan moeten ze het maar kijken wat ze doen.
Ik ben graag pro actief bezig maar soms wordt dit niet gewaardeerd en kan dit leiden tot irritatie os misverstanden waardoor ik strraks zelf de pineut ben ondanks goede bedoelingen.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

263
Stan- Boét schreef:Just berend en postbezorger.
Misschien is het een idee om telefonisch contact op te nemen met het bedrijf dat de post verstuurt. Ik kreeg hier lange tijd kortingskaartjes van de pizzabakker. Maar er stond meestal een fout adres (foute postcode) op.
Vergeet dan niet je nummermelding uit te schakelen, over persoonlijke levenssfeer gesproken. Voor je 't weet bellen ze jou om hun administratie bij te werken.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

264
Je moet inderdaad niet met je gegevens te koop lopen.
In dit geval moest er iets gebeuren omdat ik het ervaarde als overlast Elke 2 of 3 weken stuurde deze pizzabakker kortingsbonnen. Van de 8 adressen waren er 4 fout. Elke keer 4 stickers opplakken en invullen kostten veel tijd. Die retouren worden dan ook nog eens niet uitbetaald.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

266
@postvrouwtje
Hee, welkom!
Hoe kom jij nu tot 2 euro per uur? dat is wel heel weinig hoor. ben je net begonnen bij de post?
Vandaag o.a. ns en rabo , dat heb je toch zo uitgegooid?
ik heb liever 8/9 bakken dan 4. 1 x herladen... :D

tip. heb je soms meer dan 1 wijk postvrouwtje en vind je dit aantal niet te doen?
geen extra wijken aannemen als je ziet dat het volume veel is.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

267
postvrouwtje schreef:Wow, ik werd net al een beetje naar bij het zien van de 8 bakken post. Krijg ik ook nog eens een telefoontje dat er nog eentje deze kant op komt. Dat wordt weer nachtwerk wat sorteren betreft en dat voor omgerekend 2,- per uur...
Er zit veel dik spul bij, dat scheelt: ik hoop dat het meevalt. Heb wel eens tot in de nachtelijke uurtjes gesorteerd, maar toen had ik meer dan 20 kratten.... en een logeerkat, weet ik nog, die ging bovenop die lekker dikke stapels liggen tot-ie met post en al van de tafel gleed :)
Werk je voor Sandd of een onderaannemer? Bij Postservice kwam ik soms ook op een euro of 3 per uur (netto), dat terwijl ik de wijken goed kende. Nu loop ik vaak onbekende wijken en moet ik er soms een kwartier gratis naartoe fietsen. Dus nu reken ik maar niet meer... alleen in uitgespaard sportschoolabonnement.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

270
Carla41 schreef:@postvrouwtje
Hee, welkom!
Hoe kom jij nu tot 2 euro per uur? dat is wel heel weinig hoor. ben je net begonnen bij de post?
Vandaag o.a. ns en rabo , dat heb je toch zo uitgegooid?
ik heb liever 8/9 bakken dan 4. 1 x herladen... :D

tip. heb je soms meer dan 1 wijk postvrouwtje en vind je dit aantal niet te doen?
geen extra wijken aannemen als je ziet dat het volume veel is.
Nee, niet net begonnen. Maar ik heb een hele grote wijk en ik moet het grootste deel met de auto doen, dus na aftrek van de benzine houd ik weinig over. Het adres wat het dichtst bij huis ligt is 20 minuten fietsen en ik kan maar 2 bakken tegelijk meenemen. Dus met 6 tot 10 bakken red ik het niet om met de fiets de ronde te doen.

Ik loop direct en niet via een onderaannemer. Hebben jullie al eerder aanbelstukken gehad? Ik heb er nu 2 bij zitten deze lading. Verplicht aanbellen en persoonlijk overhandigen.
cron