Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

181
@postbezorger

Top! ben blij voor je (Y)
en deze keer met die rode postcodeloterij hoppers dat zal in de loop der tijd wel afnemen als alles echt naar postnl vertrekt.
ben wel blij voor je dat je de herlaadvergoedingen kreeg die je nodig had. :D

@opdedeurmat
nou ik kreeg ze wel in de sandd tas mee. een stuk of 40 in 1 keer.
maar tip.. als je een hopper hebt van jumbo/liddl o.i.d. die rode wegen niets en dan kan je er een hoop kwijt aan je
stuur.. is de hopper leeg vouw je hem op en doe je hem in je fietstas.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

182
opdedeurmat.nl schreef:
Carla41 schreef: toch als je een originele sanddtas krijgt ( en geen postservice tas want die zijn kleiner)
Klopt, een erg onhandig formaat, vind ik. Postbundels gaan er overdwars net niet lekker in ,waardoor veel onbenutte ruimte, meer een krantentas, volgens mij. Ik gebruik al vanaf het begin eigen fietstassen. Maar zoals die rooie vierkanten van vandaag gaan er op geen enkele manier lekker in. Ik mOEst en zOU alles in 1x, maar jongejonge een pakezel was er niks bij ;-)

Ja, dan tien keer liever de fietstassen van PostNL, hoewel ze die wel wat aan de Bol.com-pakjes aan zouden mogen passen, zodat die niet sneuvelen al je er eentje teveel bij propt ;-) Had gisteren zelfs twee volle tassen in mijn stuurtas, maar dat kan alleen als ze niet te zwaar zijn. Daarbij nog een tas los op de bagagedrager.
Voordeel is dat ik veel post bij het eerste adres - ziekenhuis - al kan lozen en haal ik het niet....kan de post met de ambulance zo door naar de postkamer :-)
daarom bezorg ik met mijn oude gele Selectmail fietstassen daar passen aan iedere kant twee stapels a4 formaat naast elkaar in.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

184
Ik zag op mijn roze planning (grappig dat ze overal een ander kleurtje hebben) dat er bijna 60 kilo op de planning stond maar enkel 329 stuks. Wat voor boekjes zijn het?
Zal wel lekker uurtjes zijn vandaag.
Helaas ben ik verplicht vrij. Net nu.....Ik moest mijn verlofuren van 2015 opmaken en dacht doe dan maar goede vrijdag samen met de kinderen. Net de enige drukke dag in deze maand. Ach nu staat er een leuke dag gepland morgen :-)

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

186
Morgen krijg ik weer extra vroeg de post (1dag te vroeg) ivm volumes. Enkel volgens mijn roze bezorgrapport van dinsdag zou ik maar 31kg krijgen.
Wat zou er extra tussen zitten? het bezorgrapport van vrijdag heb ik niet ivm technische problemen.

Nou ja we zien het wel. vrijdag had ik 9 kratten in twee uur wegelopen, vond ik wel redelijk snel...
cron