Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

224
opdedeurmat.nl schreef:
MistiekNL schreef:Slik.. Vandaag 12 kratten van Sandd ontvangen. Ze verwachten ook echt dat ik het allemaal vrijdag ga bezorgen
Ja, het trekt aan, Spoor en zo. Ik mag zowaar twee keer herladen, kassa ;-)
Succes vandaag!
Ik heb wel eens 13 kratten gehad, bezorgen deed ik in 3 uur inclusief 3 keer laden.
Dus is heus wel te doen. Maar het is inderdaad wel veel, vooral het sorteren is dan een lastige klus.

Ik had vandaag voor drie straten drie hele kratten vol, 3 kratten voor 3 straten dus(nog 5 kratten voor de andere 14 straten). Je sjouwt je bijna een hernia als je daar mee loopt.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

225
hier is iemand die blij is dat de post weer toeneemt. het rondje loont anders nauwelijks de moeite , qua tijd en qua vergoeding. :cry:
we zijn de ikea en de postcodeloterij brieven kwijt. of hebben jullie liever 4 kratten of minder.?
ik vind een keer herladen wel prettig.
en de spoor lag aardig op volgorde, net als de enveloppen dus die zijn zo gesorteerd.

6 kratten is mooi. 8 kratten wordt even doorbijten qua sorteren, maar bij 10 of meer zal het toch eerder zijn dat je zelf een extra wijk
wil lopen.
want de standaard is toch nog steeds: 1 vaste wijk per bezorger.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

226
Ik denk dat dit ook mede met de afstanden in de wijk te maken heeft. Ik kan niet met mijn fiets van deur naar deur. Het is allemaal iedere keer afstappen. Of ze hebben een mooie brievenbus en de auto staat er dan net voor.
Het blijft vreemd bij Sandd dat ze weten dat ik dit werk doe naast mijn baan. En me dan toch twee wijken geven.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

230
Het voordeel van bezorgen voor Sandd is dat je lekker vroeg kan beginnen met bezorgen.
Zelfs met 2 wijken was ik voor 17 uur klaar in het ergste geval.
Koffie, lunch, wc etc. :D
Zaterdag fietste ik rond 17.30 terug vanuit de stad toen ik nog een bezorger van Postnl aan het werk zag.
Dan is je weekend gevoel ver te zoeken.
cron