Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

16
Ben net klaar met sorteren en de verwerking van de retouren. Voor morgen (even uitrekenen) totaal 1004 stuks en 56 kg en voor vrijdag 1112 stuks en 73 kg. Puf, dat wordt laat naar de AH. Maar het is zeker de moeite om er dan ook weer een trolleyroute van te maken. :lol: En ik heb vast al een stel overuren deze maand. Morgen en vrijdag 2 wijken, daarna weer een tijdje alleen mijn eigen wijk. Kregen jullie ook een formulier over filterpost? Ik wel. Gelukkig hoefde ik maar 1 adres te controleren. Bleek dat het poststuk gewoon bezorgd kon worden. Heb ook een brief ontvangen dat mijn wijknummer gaat veranderen. Op 1 nov. hebben ze de gebieden TET en RIJ overgenomen. Leuk maar van wie? Wie weet dat toevallig? Ik gok erop dat TET (Teteringen) en RIJ dan Rijen betekenen. Dat zou nog logisch zijn ook. Stond er verderop 'aan de achterzijde tref je nog een overzicht aan van alle wijzigingen'. Ik draai het blaadje om en kijk achterop. Nou, een leeg blad hoor. Geen regel tekst te bekennen. :D Nu maar een mailtje naar Sandd sturen waar dan dat overzicht zal staan en om te checken of TET en RIJ inderdaad betekenen wat ik denk dat ze betekenen. Ik ben altijd wel nieuwsgierig. De aanlevertijden blijken ook weer te veranderen. Hopelijk komt de chauffeur dan niet later. Werk ze morgen. Zo te zien hebben jullie ook veel post.
Nu nog lekker weer met een stralend zonnetje en mijn dag is morgen weer helemaal goed.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

20
opdedeurmat.nl schreef: (als het geen 59,9 en 29,9 wordt)
Nee warempel, opdedeurmat de winter door, ik mag herladen ;)
Wordt wel een latertje vanavond; tegen de 1700 stuks te sorteren (2 wijken). Het blijft een raar iets met dat herladen. Soms puilen de tassen uit met gewichtloze doosjes, krijg je toch niet alles mee. Maar ja, soms doe je ook stiekem 30 kilo in één keer, niet verder vertellen hoor :-) :-)

Gelukkig hebben we er morgen lekker weer bij ;-)
cron