Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

231
Dat vroeg kunnen beginnen vind ik wel een groot voordeel, ja. Meestal ben/was ik vóór PostNL klaar, ook met twee wijken. Mijn weekendgevoel van de maandag (PostNL) is vooral naar de kl**** door het sorteren (PS), maar daarvoor heb ik morgen ook weer lekker post die gesorteerd is zoals ik het zelf graag zie, hoop ik ;-)
Jammer (van en voor Postservice) dat twee van de drie wijken de telproef weer niet hebben doorstaan. Al gaat het, bij tientallen stuks, om nog geen euro natuurlijk (op zich al om te janken), maar ik heb geen zin om bedonderd te worden, door wat voor bedrijf dan ook. Dan doe ik liever écht vrijwilligerswerk. Onnodig thuis zitten wil ik ook niet. Afijn, volgende week (met de agenda's) ben ik even niet thuis. En bij PostNL gaat dan mijn eeuwige weekend in.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

237
@postbezorger

postcodeloterijpakketten.. bedoel je de pcla's?



@slagvaardige
de pcla,s worden dit jaar aangeleverd in twee series.
de 1e hadden we afgelopen dinsdag. ik heb het na de postronde in 1 keer rondgebracht.
de 2e serie krijgen we voor of op a.s. maandag. en je mag er van maandag tot en met zaterdag over doen.
enveloppen zelf insteken.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

239
@slagvaardige

Ja. tenminste ik vind 200 pcla,s geen vervelende klus.
ik fiets ze maandag in 2 uur weg.
maar.. je weet iedere postbezorger heeft een ander aantal pcla,s.. en als je meerdere wijken loopt dan is het bingo. :roll:
de pcla en ikea zijn 2 grote orders die 1 keer per jaar terugkomen.
nu de ikea bij postnl zit, ben ik blij dat we de agenda,s nog wel hebben behouden.


en weinig sorteertijd, envelop erin steken en klaar.
met een beetje mazzel 3 of 4 x herlaadvergoeding.
cron