Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

241
Haha heel blij dat ik nu nog maar een wijk heb. Maar er staat nu nog wel voor 120 kilo aan post thuis :O
De eerste ronde van de postcode loterij heb ik gedaan met mijn trolley op wieltjes. Deze vond het niet zo leuk meer aan het einde van de rit.
Ik vroeg me al af wanneer de tweede enveloppen kwamen, maar dus maandag.

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

244
Carla41 schreef:@slagvaardige

Ja. tenminste ik vind 200 pcla,s geen vervelende klus.
ik fiets ze maandag in 2 uur weg.
maar.. je weet iedere postbezorger heeft een ander aantal pcla,s.. en als je meerdere wijken loopt dan is het bingo. :roll:
de pcla en ikea zijn 2 grote orders die 1 keer per jaar terugkomen.
nu de ikea bij postnl zit, ben ik blij dat we de agenda,s nog wel hebben behouden.


en weinig sorteertijd, envelop erin steken en klaar.
met een beetje mazzel 3 of 4 x herlaadvergoeding.

Ik had de enveloppen gesorteerd.........agenda s ingeladen en onderweg ingestoken,2e lading (135st) in 2x gedaan,1e tegelijk met de post dan wel thuis al ingestoken(35st)

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

247
Carla41 schreef: meer dan 1 wijk? of heb je toevallig de stroopwafels.. erbij :(
ter vergelijking .. ik krijg ws . 50 kg.. +/- 500 stuks.
totaal geen idee wat voor soort post het is ;

coórdinator geínformeerd ;
die kon de vraag niet direct beantwoorden (raar ?) ; gaat het nog uitzoeken
( ik hoop dat de komma verkeerd staat ............ :mrgreen: )
Postbezorger Sandd

Re: hoeveel post krijgen jullie deze week?

249
@carla41

Bleek grote lokale order van een uitgeverij ; theoretisch geen H-A-A. ; alles op adres ( " aan de bewoners van " )
maar met een dekkingsgraad van 97% , voelde het praktisch gezien als huis-aan-huis. ( 180 KG post // waarvan 32 KG regulier )

De speciale order lag keurig in de kratten op : straat- én huisnummer ; oneven-even lagen weer in omgekeerde richting (Y)
>> hoog sorteertempo << ; nadien de reguliere post er tussen.

Fietskar gebruikt (waarin 2 kratten passen) ; slechts één herlading ; in 2 routes 2x 90 KG weggefietst.
( 4 pilsjes eraan overgehouden ) :mrgreen:
Postbezorger Sandd
cron