Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

11
@RedSquirrel

Top idee, Redsquirrel.. Vandaag uitgeprobeerd.. Met twee Hans Anders Hoppers..
De Post kan hogerop gestapeld worden. Zonder dat het nat wordt. Plastic zakje erbovenop.
Door de binnenriem van de Sanddtas blijft het goed bij elkaar. Gaat niet glijden..
En de tas heeft door de dubbele bodem nu meer stevigheid. (Y) (Y)

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

14
Als we nieuwe fietstassen zouden krijgen dan zouden 2 binnentassen (net als PostNL heeft maar dan bredere die in onze bredere fietstassen passen) wel makkelijk zijn om op regenachtige dagen zoals vandaag de post tenminste droog te houden. Dan gaan die enveloppen niet scheuren. Heb nu maar een grote zak van de AH genomen en de post bleef inderdaad enigszins droog (tot ik het eruit haalde want toen werden de poststukken toch nat). Het regende vandaag flink. Aan het einde kon ik mijn jas zo uitwringen. Heb de cv aangezet en ben in bad gegaan. De schoenen liggen boven de verwarming te drogen.

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

15
Kunnen die Lidltassen de soms zware post dan dragen? Donderdag moet ik toch in de buurt van de Lidl zijn dus kan ik wel even kijken waar die tassen liggen. Die kosten zeker € 0,10 per stuk of zijn ze gratis? Toch een goed idee RedSaquirrel. Het is het proberen in elk geval waard want natte post is niet prettig om te ontvangen.

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

16
postbode7 schreef:Kunnen die Lidltassen de soms zware post dan dragen? Donderdag moet ik toch in de buurt van de Lidl zijn dus kan ik wel even kijken waar die tassen liggen. Die kosten zeker € 0,10 per stuk of zijn ze gratis? Toch een goed idee RedSaquirrel. Het is het proberen in elk geval waard want natte post is niet prettig om te ontvangen.
Het gaat om de herbruikbare tassen, dus reken maar op een euro per stuk ofzo.
Ze gaan een hele tijd mee, maar ik overdrijf weleens met het gewicht en zo heb ik er dan inmiddels ook al eentje met een naad die een beetje los is gegaan vanaf de bovenkant.

Re: Nieuwe fietstassen Sandd al onderweg?

17
@postbode7

ik laad mijn fiets altijd binnen. de lege hopper zet ik er eerst in en dan bijvullen.
echt ermee sjouwen hoeft dan niet.

elke Hopper met zo,n stevige bodem werkt.
je kan dan tussen binnen en buitentas nog gemakkelijk losse pakjes kwijt, je handschoenen, waterfles , regenbroek etc.
door het hoger kunnen opstapelen kan je ook meer meenemen.
cron