Re: Prestaties Sandd postbode?

11
postboy schreef:Sandd vernietigt niet elk retoursstuk. Het hangt er vanaf wat de afspraken zijn die met de afzender zijn gemaakt. Ik kan me voorstellen dat de Belastingdienst de post wel terug wil en de Postcodeloterij liever niet.
Ja hehe... wat zal "(afspraak met bepaalde bedrijven)" in mijn reactie betekenen?

Re: Prestaties Sandd postbode?

12
Ik had eerst de post van de postcode loterij via mijn eigen kratten retour gedaan met mijn eigen wijkcode en keuze optie geweigerd aangekozen. Maar dat wil Sandd absoluut niet! Je moet het dan via de oranjebrievenbus deponeren. Sandd verrekend de kosten die via PostNL worden verzonden door aan de afzender.

Re: Prestaties Sandd postbode?

13
verzendenenontvangen schreef:Ik had eerst de post van de postcode loterij via mijn eigen kratten retour gedaan met mijn eigen wijkcode en keuze optie geweigerd aangekozen. Maar dat wil Sandd absoluut niet! Je moet het dan via de oranjebrievenbus deponeren. Sandd verrekend de kosten die via PostNL worden verzonden door aan de afzender.
Ik ken alleen de dringende oproep in allerlei nieuwsbrieven om post NIET zelf in de oranje bussen te deponeren, maar Sandd zou in 2015 zelf de dingen gaan afhandelen die via PostNL terugkomen, daarover hebben we een nieuwsbrief gehad.

Re: Prestaties Sandd postbode?

15
verzendenenontvangen schreef:Nee, je eigen post (privé) dat je via de brievenbus binnen krijgt en niet door jouw zelf wordt bezorgd moet je via de oranjebrievenbus doen. Sandd rekent de kosten door aan de afzender omdat het dan via PostNL wordt verzonden.
O, op zo'n manier. Ik zorg juist voor veel Sandd post op mijn eigen adres en probeer bladen en verenigingen ook over te halen om via Sandd te versturen. :mrgreen:

Re: Prestaties Sandd postbode?

16
Als ik post krijg die i niet wil bel ik meteen de afzender. Ik bezorg op mijn eigen adres post dus ik kan mijn eigen geweigerde post wel in de kratten kwijt maar ik krijg die post liever niet meer dan dat ik iedere keer een retourssticker aan kwijt ben.
cron