Re: 6 mei bezorgen op woensdag?

13
Ja dat is wel goed te begrijpen. Ik neem aan dat ze daar wel rekening mee zullen houden dat mensen er niet zijn. En het is inderdaad wel zo dat e.e.a. ineens wel mag als het Sandd goed uitkomt.

Ik ben er op zaterdag ook niet. Boodschappen en Postnl. Ze zetten de boel dan maar bij de deur. Zullen ze vast niet willen ook al staat de boel onder een carport, maar ze hebben geen andere keus. :-)

Re: 6 mei bezorgen op woensdag?

14
@jan

Wees eerlijk jan, je maakt je ook al druk over alle andere dagen..
"" op de twee bezorgdagen kan je geen uitstapjes plannen net als op de twee bezorgdagen."
mischien is een andere hobby zoeken :D

Toch zou ik in jouw situatie:
Gewoon je coordinator bellen dat het jou Niet uitkomt op zaterdag.
Dan moet Sandd met een alternatief komen, zij passen de afspraken aan niet jij. :idea:

Re: 6 mei bezorgen op woensdag?

15
Carla

Sinds wanneer heb jij vier bezorgdagen in een week ?
een andere hobby hoef ik niet voor deze hobby heb ik zelf gekozen en wel omdat ik graag buiten en in beweging ben.
ook vindt ik het contact met andere mensen op straat harstikke tof.
daarentegen mag ik toch wel mijn mening verkondigen dat de vier dagen die Sandd van ons claimt in geen enkele verhouding staat tegen de betaling( onder het minimumloon) die hier tegenover staat.
heb mijn coördinator per mail doorgegeven dat post op Zaterdag aanlevering bij mij niet uitkomt heb als alternatief de vrijdagmiddag aangegeven.
nog geen reactie hierop van hem ontvangen.
dat een ander op Zaterdag thuis blijf om zijn post te ontvangen respecteer ik ook.

Re: 6 mei bezorgen op woensdag?

16
@jan
met de ouderdom komen wordt je geheugen ook wat minder Jan :D

"belachelijke aalmoes wel VIER DAGEN IN DE WEEK CLAIMEN op de twee bezorgdagen kan je geen uitstapjes plannen net als op de twee bezorgdagen. maar ja zolang het wij met zijn allen blijven pikken zal er.....etc
door jandegraaf
30 jan 2015, 19:41"...

ik heb slechts 2 bezorgdagen in de week Jan. dinsdag en vrijdag.
natuurlijk mag je je mening verkondigen, maar ik ben het niet met je eens

Re: 6 mei bezorgen op woensdag?

18
jandegraaf schreef:Carla

dat wist ik al dat je er anders tegenover staat, alleen jammer dat we met z'n allen niet een vuist richting Sandd kunnen maken
Jan het gaat over drie zaterdagen en als je een dag verhindert bent dan bel met je Coördinator.
Dan komen jullie er best samen wel uit, je maakt je echt druk om niks.

Re: 6 mei bezorgen op woensdag?

19
@Jan

samen een vuist maken tegen?
lage betaling/ onrealistische normen , daar kan ik me wel wat bij voorstellen jan.
maar dat de vakbonden daarin iets voor je kunnen betekenen daar heb ik weinig vertrouwen in.

Maar in al die jaren is het nog NOOIT voorgekomen dat we op een andere dag dan de dinsdag/vrijdag
gaan bezorgen.
1 x op woensdag. hoe uitzonderlijk.

waar ik wel op hoop is dat velen bij de OR Sandd een verzoek indienen zich in te spannen
dat 1 x in de 5 jaar nationale bevrijdingsdag als officiële feestdag ook bij Sandd wordt ingevoerd.
In 2020 valt 5 mei Weer op een dinsdag. Als Sandd dan nog bestaat heeft de OR ruim de tijd gehad om dit
te bewerkstelligen.

En natuurlijk zijn er dan genoeg bezorgers die (naast een doorbetaalde dinsdag) met alle genoegen woensdag
6 mei de post weer willen bezorgen als extra betaaldag :D

Re: 6 mei bezorgen op woensdag?

20
slagvaardige schreef:Ja dat is wel goed te begrijpen. Ik neem aan dat ze daar wel rekening mee zullen houden dat mensen er niet zijn. En het is inderdaad wel zo dat e.e.a. ineens wel mag als het Sandd goed uitkomt.

Ik ben er op zaterdag ook niet. Boodschappen en Postnl. Ze zetten de boel dan maar bij de deur. Zullen ze vast niet willen ook al staat de boel onder een carport, maar ze hebben geen andere keus. :-)
Je kon toch zo'n hoes krijgen met slot erop voor een stapel kratten als ze buiten moeten staan?
cron