Re: Sandd poststuk via de straatbrievenbus retour?

14
Berber schreef:Ik loop regelmatig 1 hele lange straat tegelijk met PostNL. Hij slaat 80% van de huizen over, ik heb voor zeker 80% van de huizen post. Ja dan denk ik inderdaad weleens dat het met Sandd beter gaat.
Sandd behaalde in 2013 een winst van 15 miljoen. PostNL van 141 miljoen (in 2014 verdubbelde dit ruimschoots naar 293 miljoen). Ja, Sandd is duidelijk aan de winnende hand. :lol:

Re: Sandd poststuk via de straatbrievenbus retour?

15
opdedeurmat.nl schreef:
Berber schreef:Ik loop regelmatig 1 hele lange straat tegelijk met PostNL. Hij slaat 80% van de huizen over, ik heb voor zeker 80% van de huizen post. Ja dan denk ik inderdaad weleens dat het met Sandd beter gaat.
Op vrijdag zeker? Dat is echt een daldag voor PostNL (de nieuwe maandag, denk ik wel eens; dan loop ik soms vier wijken).
Ja correct dit is op vrijdag. Ik verbaas me echt hoe snel postnl Door die straat gaat terwijl het voor mij echt ophoudt die straat. Maar ligt waarschijnlijk aan de dag dan.
En 1 straat zegt verder niks natuurlijk.

Re: Sandd poststuk via de straatbrievenbus retour?

16
Berber schreef:
opdedeurmat.nl schreef:
Berber schreef:Ik loop regelmatig 1 hele lange straat tegelijk met PostNL. Hij slaat 80% van de huizen over, ik heb voor zeker 80% van de huizen post. Ja dan denk ik inderdaad weleens dat het met Sandd beter gaat.
Op vrijdag zeker? Dat is echt een daldag voor PostNL (de nieuwe maandag, denk ik wel eens; dan loop ik soms vier wijken).
Ja correct dit is op vrijdag. Ik verbaas me echt hoe snel postnl Door die straat gaat terwijl het voor mij echt ophoudt die straat. Maar ligt waarschijnlijk aan de dag dan.
En 1 straat zegt verder niks natuurlijk.
Vrijdag is onze rustigste dag, dat zegt weinig. Je kunt beter kijken naar hoeveel post de bezorger op dinsdag heeft vgl. met jou. En dan nog is het beeld vertekend, want wij bezorgen 5 dagen. Als ik alle post die ik in een hele week in mijn wijk bezorg bij elkaar optel, en ik zou dat in twee dagen moeten bezorgen, dan zou ik waarschijnlijk door mijn fiets heenzakken.
cron