Re: bezorgdagen Sandd

11
fredselekt schreef:
Newman schreef:Het valt me ook op dat mijn bankafschriften van ING niet altijd dezelfde dag worden bezorgd, soms dinsdag, en dan weer vrijdag.
slagvaardige schreef:Wat ING betreft klopt. Die krijg ik ook de ene keer op dinsdag voor bepaalde ontvangers en de andere keer op vrijdag.
ING post bezorg ik voor Sandd met regelmaat binnen dezelfde week 2 x ; dus dinsdag én vrijdag.

Maandelijkse, tweewekelijkse en wekelijkse afschriften van ING worden verzonden via Sandd.

Dagelijks afschrift wordt verzonden via PostNL.


En Newman......

ING heeft een prachtig "ontvangstschema afschriften" ON-LINE ; = afhankelijk van je AFSCHRIFTFREQUENTIE en het laatste cijfer van je rekeningnummer. De frequentie kun je vlgs mij zelf instellen/of afspreken met ING.

https://www.ing.nl/particulier/betalen/ ... index.html
Bedankt voor dat schema. Dat kende ik nog niet, en ik heb al herhaaldelijk bij ING geklaagd over de bezorging van de afschriften, en die gaven aan dat een week vertraging (dus dat ik bijv een afschrift gedateerd 11 mei pas op 19 mei ontvang) echt niet klopte.

Volgens dit schema hoor ik mijn afschriften op vrijdag te ontvangen, maar, zo staat het enigszins cryptisch: Let op: i.v.m. feestdagen op dinsdag 14-04, 12-05 en 19-05. Dat ik het afschrift van 15/5 nu op 19/5 ontvang, omdat 14/5 een feestdag is, dat kan ik nog wel volgen. Maar welke feestdagen waren er dan op 7 mei en 9 april??

Re: bezorgdagen Sandd

12
fredselekt schreef:
Newman schreef:Sandd bezorgt toch op dinsdag en vrijdag? ....omdat Sandd bij mij regelmatig op maandag bezorgd.......bij mij kwam ze dus net al langs (maandagochtend half 10).

Je zou haast denken dat ze post opspaart.

Het valt me ook op dat mijn bankafschriften van ING niet altijd dezelfde dag worden bezorgd, soms dinsdag, en dan weer vrijdag. En als ik dan kijk naar de datum op het afschrift dan is dat vaak wel een week eerder dan de bezorgdatum.
Je vraagstelling is suggestief, want het antwoord gaf je zelf al..........Dinsdag en Vrijdag.

Ze spaart post op als ze ėėn keer per wk bezorgd ; heb je haar al vaker gechecked ?Je houding is bij voorbaat al oordelend.

ING afschriften worden id op zowel de dinsdag als vrijdag bezorgd door Sandd en de doorlooptijd kàn 5 dagen bedragen.Dit ligt niet aan Sandd maar aan de klant ING.Zelfde probleem kreeg ik afgelopen wk hier in de wijk ook te horen.ING gaf bij navraag zelf aan dat de doorlooptijd lang is.
Opsparen is niet het juiste woord, maar het is meer doorschuiven. Bij mij is de doorlooptijd van de afschriften die ik op vrijdag hoor te krijgen, in dat geval 4 dagen. In de praktijk krijg ik ze ook heel vaak op dinsdag, en is de doorlooptijd dus 8 dagen. Dat is wel erg lang.

Re: bezorgdagen Sandd

13
Dinsdag 5 mei was het bevrijdingsdag en bezorgde Sandd niet. Daarvoor in de plaats mocht op woensdag bezorgd worden.

Pasen viel op 5 en 6 april. Aanlevering voor dinsdag 7 april was op zaterdag 4 april voor zover ik mij nog kan herinneren. Het kan zijn dat vanwege Pasen de bezorging van de ING niet helemaal synchroon liep. Dus de aanlevering van klant ING naar Sandd.

In dit geval zou ik haar het voordeel van de twijfel geven.

Wat betreft bezorging op tweede Pinksterdag.. No no.
Dat zou ik toch melden. Hiervoor heeft ze geen toestemming gehad.

Re: bezorgdagen Sandd

15
Ik zou wel melden als post op verkeerde dag wordt bezorgd (dus niet op dinsdag of vrijdag) Voor wat betreft afschriften dat kan ook aan de weg tussen ING en Sandd liggen. Akls Sannd wegens de feestdagen eerder bij de bezorger levert is de ING wellicht nog niet bij Sandd binnen. Als je wel vermoed dat zaken worden doorgeschoven moet je het wellicht vanaf nu bijhouden wanneer je bijvoorbeeld rekeningafschrift krijgt

Re: bezorgdagen Sandd

16
Carla41 schreef:en Newman,

heb je het al gemeld of houd je het bij je opmerking hier :D
Ik heb even op de site van Sandd gekeken, maar je kan alleen klagen als je zelf post niet, te vroeg, of te laat hebt ontvangen. Ik had maandag zelf geen post van Sandd, dus kan ik ook geen code geven. Onder "specifiek probleem" kan je alleen klagen over de houding van de bezorger of aangerichte schade.

Ik zal de Webcare wel even tweeten.....

Re: bezorgdagen Sandd

18
RedSquirrel schreef:Ik heb van ING altijd een ongelooflijke berg post te bezorgen
waarbij een etage-aanduiding ontbreekt.
Misschien zijn er bezorgers die zulke post consequent retour sturen?
Ik zie zelden een etage-aanduiding op post staan. Ja, een enkele keer een ansichtkaart waarop staat "nummer 341, 4 hoog", van iemand die kennelijk denkt dat wij helemaal naar boven gaan om de post persoonlijk af te geven.

Een etage-aanduiding is volgens mij dan ook overbodig, want er staat een huisnummer op, en bij elke flat die ik ken hangt beneden een duidelijk bord waarop staat welk nummer zich op welke verdieping bevindt. Bovendien heeft vrijwel elke flat een bussenfront beneden.

Re: bezorgdagen Sandd

19
@Newman

Je schreef: " maar bij mij kwam ze dus net al langs". (maandagochtend half 10).
Waarbij je de suggestie wekte dat je te vroeg post kreeg.

Vervolgens geeft het merendeel van de sanddbezorgers aan dat ze vinden dat dit niet correct is.
Afgezien van Jan de Graaf, maar ja jan vind het leuk om het forum wat te choqeren..
ik durf te wedden dat hij in werkelijkheid een hele stipte bezorger is. :lol:

Maar het is op zijn Newmans, weer een storm in een glas water .
mischien liep de Sanddbezorger gewoon door je straat.
wel fijn dat deze zo herkenbaar is (Y)

het heeft er toch niet mee te maken dat jij bij Postnl werkt Newman en graag
de concurrent in een slecht daglicht probeert te zetten :?:
ook dit is slechts een suggestie hoor. ik kan er geheel naast zitten.

Re: bezorgdagen Sandd

20
Carla41 schreef:@Newman

Je schreef: " maar bij mij kwam ze dus net al langs". (maandagochtend half 10).
Waarbij je de suggestie wekte dat je te vroeg post kreeg.

Vervolgens geeft het merendeel van de sanddbezorgers aan dat ze vinden dat dit niet correct is.
Afgezien van Jan de Graaf, maar ja jan vind het leuk om het forum wat te choqeren..
ik durf te wedden dat hij in werkelijkheid een hele stipte bezorger is. :lol:

Maar het is op zijn Newmans, weer een storm in een glas water .
mischien liep de Sanddbezorger gewoon door je straat.
wel fijn dat deze zo herkenbaar is (Y)

het heeft er toch niet mee te maken dat jij bij Postnl werkt Newman en graag
de concurrent in een slecht daglicht probeert te zetten :?:
ook dit is slechts een suggestie hoor. ik kan er geheel naast zitten.
Goed lezen, Carla! Ik geef twee dingen aan:

1) Ik krijg regelmatig mijn ING-afschriften te laat bezorgd. Ik hoor ze op vrijdag te krijgen, maar krijg ze vaak pas de dinsdag daarop.

2) Ik zie de bezorgster van Sandd hier ook wel eens op maandag voorbij komen, zo ook de bewuste maandag dat ik het bericht plaatste. Met "langskomen" bedoel ik uiteraard niet dat ze haar hond aan het uit laten was, maar dat ze post aan het bezorgen was. Ze reed op haar brommer met Sandd-fietstassen., had haar jas van Sandd aan, en stopte post in brievenbussen (niet in de mijne).

Duidelijk zo?
cron