bezorgdagen Sandd

1
Sandd bezorgt toch op dinsdag en vrijdag? Ik vraag dat omdat Sandd bij mij regelmatig op maandag bezorgt. Nu weet ik dat de post al op maandag aangeleverd wordt, en dat je, als het aanlevertijdstip vroeg genoeg is, je al op maandag zou kunnen gaan lopen, maar bij mij kwam ze dus net al langs (maandagochtend half 10).

Je zou haast denken dat ze post opspaart. Het valt me ook op dat mijn bankafschriften van ING niet altijd dezelfde dag worden bezorgd, soms dinsdag, en dan weer vrijdag. En als ik dan kijk naar de datum op het afschrift dan is dat vaak wel een week eerder dan de bezorgdatum.

Re: bezorgdagen Sandd

2
Als dat zo is dan moet je daar bij Sandd wel melding van maken. Opsparen en bezorgen wanneer het de bezorger uitkomt is ongeoorloofd. Ook bij Sandd.

Bovendien is het nu tweede Pinksterdag ook nog.
Afgelopen zaterdag is deze keer de post aangeleverd geweest ivm de Pinksteren voor bezorging dinsdag a.s.

Dat ze bezorgt met Pinksteren is ontoelaatbaar en staat bij ons ontslag op.

Re: bezorgdagen Sandd

3
Ik snap trouwens niet dat ze het durft... op 2e Pinksterdag bezorgen.. Iedereen weet toch dat het een "zondag" is?

Weet niet hoe Sandd ermee om gaat maar bij ons is het bezorgen op een zondag en je wordt hetrapt, onmiddelijk "einde oefening."

Re: bezorgdagen Sandd

4
Ik weet net of het jouw plicht is je collega te verlinken maar de meeste afzenders hebben een reden om de post op de juiste dag bij de lezers te krijgen. Als dat eerder gebeurt kan post onder sneeuwen bij bepaalde feestdagen.

Re: bezorgdagen Sandd

5
@Newman

Regelmatig?
nou dat is niet een "collega verlinken"maar gewoon het recht van Newman
om dit te melden bij Sandd.
Pinksteren of niet. Sandd bezorgt op dinsdag/vrijdag.
Dus schroom niet Newman maar bellen!

ps.. al zal er vandaag wel niet worden opgenomen :D

Re: bezorgdagen Sandd

6
Newman schreef:Sandd bezorgt toch op dinsdag en vrijdag? ....omdat Sandd bij mij regelmatig op maandag bezorgd.......bij mij kwam ze dus net al langs (maandagochtend half 10).

Je zou haast denken dat ze post opspaart.

Het valt me ook op dat mijn bankafschriften van ING niet altijd dezelfde dag worden bezorgd, soms dinsdag, en dan weer vrijdag. En als ik dan kijk naar de datum op het afschrift dan is dat vaak wel een week eerder dan de bezorgdatum.
Je vraagstelling is suggestief, want het antwoord gaf je zelf al..........Dinsdag en Vrijdag.

Ze spaart post op als ze ėėn keer per wk bezorgd ; heb je haar al vaker gechecked ?Je houding is bij voorbaat al oordelend.

ING afschriften worden id op zowel de dinsdag als vrijdag bezorgd door Sandd en de doorlooptijd kàn 5 dagen bedragen.Dit ligt niet aan Sandd maar aan de klant ING.Zelfde probleem kreeg ik afgelopen wk hier in de wijk ook te horen.ING gaf bij navraag zelf aan dat de doorlooptijd lang is.
Postbezorger Sandd

Re: bezorgdagen Sandd

7
Wat ING betreft klopt. Die krijg ik ook de ene keer op dinsdag voor bepaalde ontvangers en de andere keer op vrijdag.

Het is echter geen excuus om verder de regels van je werkgever aan de laars te lappen. Ik zie het ook niey als verlinken als het stelselmatig gebeurd. En op een zondag bezorgen vind ik echt niet kunnen.

Re: bezorgdagen Sandd

8
Newman schreef:Het valt me ook op dat mijn bankafschriften van ING niet altijd dezelfde dag worden bezorgd, soms dinsdag, en dan weer vrijdag.
slagvaardige schreef:Wat ING betreft klopt. Die krijg ik ook de ene keer op dinsdag voor bepaalde ontvangers en de andere keer op vrijdag.
ING post bezorg ik voor Sandd met regelmaat binnen dezelfde week 2 x ; dus dinsdag én vrijdag.

Maandelijkse, tweewekelijkse en wekelijkse afschriften van ING worden verzonden via Sandd.

Dagelijks afschrift wordt verzonden via PostNL.


En Newman......

ING heeft een prachtig "ontvangstschema afschriften" ON-LINE ; = afhankelijk van je AFSCHRIFTFREQUENTIE en het laatste cijfer van je rekeningnummer. De frequentie kun je vlgs mij zelf instellen/of afspreken met ING.

https://www.ing.nl/particulier/betalen/ ... index.html
Postbezorger Sandd
cron