Re: IKEA Planning

31
Carla41 schreef:De ikea,s hebben de 24 uur niet volgemaakt in mijn huis.
Met de gewone post mee en na 1 rondje extra alles weer de deur uit.
Da's vlot ja.
Gisterenochtend 10:30u ontvangst ; vanochtend 11:30 alles bezorgd.....da's toch ook vlot dacht ik zo.Heb mijn stinkende best gedaan voor de baas :!:

Toen ik de wijkplanning van 11 Aug. zag met aantallen/gewicht, was mijn schatting : "daar zit zeker een dag werk in aan uren".Ik heb alle IKEA tijds-handelingen precies bijgehouden en kwam 1,5 uur te kort. :cry:
Mijn schatting bleek aardig te kloppen.

Los van het feit dat je 7 Sec. stickervergoeding krijgt, blijft het absurbd dat Sandd zware speciale orders behandeld alsof het normale gemidd. post is.Idem voor de P.L.A. 's
Postbezorger Sandd

Re: IKEA Planning

32
@fred

dat is ook vlot fred. had je dinsdag zoveel post dat je niet een flink aantal tegelijk kon meenemen?
zonder de ikea,s had ik nog geen 10 kilo. dus kon er zo al 50 meenemen.

vroeger was het later ( september|) en dan had je er met de reguliere post meer werk aan.
deze periode bezorgen beviel me wel.

de Pcla 's die vind ik wel lastiger.. passen vaak niet in alle brievenbussen.
maar een dag werk :? heb je dan extra wijken en honderden ikea,s?

Re: IKEA Planning

33
Het gaat dan niet over Ikeaplanning maar wel over de Ikea. Jullie hebben zeker ook al jullie gidsen bezorgd? Ik wel. Nu zijn we er weer voor een jaar vanaf. Hoewel, ik had het al in 2 dagen gedaan dus het viel best mee.

Re: IKEA Planning

34
Carla41 schreef:had je dinsdag zoveel post dat je niet een flink aantal tegelijk kon meenemen ?
heb je dan extra wijken en honderden ikea,s ?
Dinsdag 1e ronde alleen IKEA's bezorgd // volgende ronde IKEA's + 16 kg -320 st. gewone post. ; woe.ochtend laatste rondje IKEA. Totaal bijna 450 IKEA gidsen "ca. 186 kg ".

Alle routes met 50 kg max, extra belading mbv fietskar.
Postbezorger Sandd

Re: IKEA Planning

35
Gezien het grotendeels als overlap (1 cent per stuk) wordt betaald heb ik het zoveel mogelijk met de post mee bezorgd. Maar qua gewicht (totaal met de post van dinsdag) kwam ik wel net aan een zesde herlading, hoera :-)

(nu reken ik het na en blijkt het zonder post al meer te zijn geweest... :-( )

Kortom: het was weer fijn om te bezorgen, maar nu ga ik liever echt vrijwilligerswerk doen.

Re: IKEA Planning

36
we kunnen allemaal wel klagen op dit forum over de vergoeding die tegenover de Ikea gidsen staat.
is het niet wijzer om nu een mailtje naar Sandd te sturen dat je volgend jaar afziet van het bezorgen van deze gidsen

Re: IKEA Planning

37
jandegraaf schreef:we kunnen allemaal wel klagen op dit forum over de vergoeding die tegenover de Ikea gidsen staat.
is het niet wijzer om nu een mailtje naar Sandd te sturen dat je volgend jaar afziet van het bezorgen van deze gidsen
Had ik voor het klagen al gedaan ;) Overigens kan/kon ik met de Sandd-afspraken (die ik tijdens een invalbeurt in mijn kratje vond) nog wel meekomen, maar er blijft kennelijk ook nog het nodige aan de strijkstok van de onderaannemer hangen.

Re: IKEA Planning

39
Hee fred .. ik mis een rondje.. :roll:

1e ronde 50 kg max
2e ronde 34 kg + 16 kg post ( = 50 kg max)
3e ronde 50 kg max

totaal 150 kg.. waar blijft de 36 kilo.. of ligt die nog onder je bed :D
verder knap gedaan fred (Y) (Y) (Y)
cron