Ultieme sorteer filmpje, hoe sorteer jij?

1
Halo ik ben weer terug van nooit weggeweest!
Nu heb ik deze week 2 Sandd wijken en ik ben ook nog snik verkouden met keelontsteking!
Maar ik ZET DOOOOR!
Dus hier is een video van hoe ik gisteren heb gesorteerd!!!!
[Voor het beste effect/harde herrie zet je speakers op 100%Sterkte]

https://www.youtube.com/watch?v=BKcxB22uZxI

Hoe doe jij het en wat vindt je van mijn manier?
Ik hoop dat jullie het een leuk initiatief vinden en ik ben benieuwd naar jullie tips en tricks in de business.
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Ultieme sorteer filmpje, hoe sorteer jij?

2
Dat heb je vast versneld opgenomen. Ik sorteer ook op tafel. Ik heb die dan uitgeschoven tot hij 2 meter lang is. Heb ik de ruimte. Vooral nu is dat nodig omdat ik even invaller ben. Heb er dan wat straten bij die ik anders niet heb. Eerst leg ik alles op straat tot alle kratjes leeg zijn. Alle straten liggen op een vaste plaats. Daarna ga ik per straat of deel daarvan met het sorteerblok alles op volgorde leggen en om de stapeltjes doe ik een dik elastiek. De poststukken voor 1 adres bundel ik met dun elastiek of dik elastiek. Het ligt eraan hoe dun dat stapeltje is. De stapels leg ik voor de open haard. Steeds komt er een stapel onder. Ik maak torens van max. 5 stapels op elkaar en daarna maak ik een nieuwe toren van maximaal 5 stapels. Het moet wel even in mijn posttas kunnen. Gisteren heb ik alles al in de trolley gelegd zodat ik vanmorgen na het eten meteen kon gaan lopen. Scheelde weer in tijd. Het was behoorlijk veel vandaag dus ik moest de fiets ook nog bijladen.

Re: Ultieme sorteer filmpje, hoe sorteer jij?

3
Ik heb het in normaal tempo opgenomen, dat wilt niks zeggen over wat ik bij het monteren heb gedaan ;) .
Veder snap ik het niet helemaal Dus je hebt een straat en die is gebundeld met 1 groot elastiek en voor elk adres heb je het ook nog apart gebundeld? Dat is toch veelste veel werk met het bezorgen om bij elk adres het los te koppelen?!
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)

Re: Ultieme sorteer filmpje, hoe sorteer jij?

4
Cray schreef:Halo ik ben weer terug van nooit weggeweest!
2 Sandd wijken en ik ben ook nog snik verkouden met keelontsteking!
Maar ik ZET DOOOOR!
Ik weet het niet, maar dit komt mij bekend voor......een "Sandd Marketing" schrijfstijl.
Waarschijnlijk de enigste wie 444 st./uur sorteert........

Sorry ,maar wat een zooitje op tafel ; zo ga ik niet met de post van anderen om.....
Postbezorger Sandd

Re: Ultieme sorteer filmpje, hoe sorteer jij?

5
@Cray

welkom terug van nooit weggeweest . hoe verzin je het Cray. aan jou gaat een stand up comedian verloren.. (Y)
Maar, even serieus.. Grappig filmpje maar dat kan echt veel beter hoor. .
dat je zo echt sorteert.. wil er bij mij nog niet in. maar mischien doe je het alsnog foutloos :?:

ik zou zeggen gooi het in twee keer uit. eerst de grote poststukken. en daarna de kleine enveloppen.
En dan samenvoegen.
dat het op jouw manier gaat glijden lijkt me niet meer dan logisch.

Re: Ultieme sorteer filmpje, hoe sorteer jij?

10
fredselekt schreef: Ik weet het niet, maar dit komt mij bekend voor......een "Sandd Marketing" schrijfstijl.
Waarschijnlijk de enigste wie 444 st./uur sorteert........
Sorry ,maar wat een zooitje op tafel ; zo ga ik niet met de post van anderen om.....
Yep ik ben een infiltrant je hebt me te pakken, Sandd heeft een 17jarige jongen ingehuurd om op een forum voor Sandd Postbodes meer Postbodes te rekruteren voor Sandd.... :roll:

Vandaag had ik 400 stuks het koste mij van het moment dat ik de kratten kreeg totdat ik 100% klaar was minder dan 1 uur.
Dus tja..."i'm to good to be true!"

Hey Carla de reden waarom ik het zo doe is omdat ik maar 2 grote straten heb bij mijn normale wijk dus dit is tijd besparend. "time is money"
fredselekt schreef: hoeveel uren met het sorteren van 1600 st ?
ik was 50% van de tijd tv aan het kijken en ik was ziek dus ik was wat sloom deze keer dus ik heb het in 4 a 5 uur geklaart. Bezorgen hetzelfde.
opdedeurmat.nl schreef: Twee foutjes, als ik het goed gezien heb...
Leuk filmpje en die bende op tafel ken ik ergens van ;)
Goed gezien, ik sorteer namelijk normaal op een andere plek aan de tafel dus vandaar dat ik wat foutjes had gemaakt met het op straat leggen.
slagvaardige schreef:Leuk filmpje! Bedankt! Volgens mij heb je weleens een filmpje hier neergezet. Sorteren bij oma aan tafel of zoiets. Ze hielp toen mee ofzo?
Met die muziek op de achtergrond.. nou dan sorteer ik er ook wel 1600 in een uur. ahahaha
Yep zie mijn youtube kanaal, ouwe stalkert :p .
slagvaardige schreef:Ik neem mijn petje voor je af hoor Cray. Zo hard als jij werkt en ook nog eens school erbij. Kunnen een hoop leeftijdgenoten een voorbeeld aan nemen.
Thx :)
Werkt voor:
Sandd, Spotta en [RVZH] (Reclame verspreiding haaglanden/De Posthhorn (Axander)
cron