Re: De blauwe envelop verdwijnt

12
bucky666 schreef:
postbode7 schreef:Nou, laten ze er dan maar lekker 7 jaar of liefst langer over doen. En laat zo min mogelijk mensen overstappen op digidee.
Ik ben toevallig net vandaag overgestapt naar DigiD. En ik verwacht dat veel meer mensen dat gaan doen. Wie wil nou steeds die blauwe enveloppen in de bus? Gewone post is veel onveiliger, want het kan gemakkelijk zoek raken of bij iemand anders in de bus belanden. Dat risico heb je bij digitale post niet meer.
Wel eens gehoord van hackers? Of phishing? Of identiteitsfraude?

Re: De blauwe envelop verdwijnt

14
Newman schreef:
jandegraaf schreef:dit wordt het einde van het beroep van postbode deze blauwe enveloppe is met de bank afschriften nog de enige post die er toe doet ,
van de andere post verdwijnt 80 % zonder te lezen in de papier afvalbak.
Het einde van de postbode is al 12 jaar geleden ingeluid met de komst van de postbezorger. Overigens ben ik het niet eens met je opmerking, want wat te denken van alle tijdschriften en TV-gidsen? En niet te vergeten het immer toenemende aantal pakjes!
pakjes gaan toch met de pakketdienst en niet met de postbezorger !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: De blauwe envelop verdwijnt

16
Die Chinezen kunnen er ook wat van. Van die hele onhandige, glibberige zakjes die overal tussenuit vallen en dan ook nog net iets te dik zijn om door de brievenbus te kunnen.

Vaak staat er ook alleen een voornaam en een straat op. Zonder achternaam en huisnummer. Heke kleine lettertjes en volgekalkt met Chinese tekens.

Er zit vaak een goedkoop, dik plasticachtig ding in.
cron