Re: App verplicht stellen..

51
En Sandd gaat echt niet iedereen controleren via de app. Als er iets bijzonders is kan men via de gegevens van de app wellicht iets zien. En dat kan ook in je voordeel zijn. Uiteraard kan men niet zien of en hoeveel poststukken je op een adres hebt bezorgd, als iemand post niet heeft ontvangen kan het ook gewoon na foutsortering niet aan jou zijn uitgeleverd.

Re: App verplicht stellen..

53
Berber schreef:Hebben jullie nou ook al het bericht gehad dat we vanaf 1 januari 2017 verplicht met de app moeten lopen??
Kern van jouw zin klopt wel.......Sandd heeft het voornemen die App per 1-1-2017 te willen gaan verplichten ; middels functie-eis (?) In de notulen komt dit ook steeds meer tot uiting.Als je bedoelt "persoonlijk bericht" ; daar heb ik nog niets over gehoord.

Sandd maakt al misbruik van de situatie, door de App zgn te verplichten bij het aanstellen van nieuwe bezorgers.........
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

54
Berber schreef:Hebben jullie nou ook al het bericht gehad dat we vanaf 1 januari 2017 verplicht met de app moeten lopen??
Wat dan? Laten ze dan de post maar staan als ze geen invaller kunnen vinden met app-bereidheid? Krijg nu al wanhopige telefoontjes van PS, met aanbod extra vergoeding om alsjeblieft wat wijken weg te brengen. Maar goed, als die app niet zulke idiote eisen stelt aan de smartphone als die van PostNL is er misschien nog over te praten. Anders 'even goede vrienden', ga er echt geen nieuw apparaat voor aanschaffen.

Re: App verplicht stellen..

55
In dusverre heb ik nu te horen gekregen dat de nieuwe GOR accoord is gegaan met dit voornemen. En dat er nu nader gekeken gaat worden hoe dit ingevuld kan gaan worden.
* Wat te doen bij mensen die echt weigeren??

Verder worden nieuwe medewerkers echt hierop aangenomen.

En eind september meer bericht omdat het nu vakantie is.

Re: App verplicht stellen..

56
Sandd wil graag de post traceren maar er geen geld aan uitgeven.(buiten dan het ontwikkelen van de app)..
Als ze willen dat bezorgers te traceren zijn moeten ze maar een telefoon geven(die je bijvoorbeeld dan niet prive mag gebruiken)..

Die smartphones zijn volgens mij best prijzig, minimaal 200 tot 300 euro, vind ik best een hoog bedrag en het kan nog wel richting de 700 euro oplopen ook nog.

Re: App verplicht stellen..

57
Ik vernam deze week van een Postnl bezorger dat Postnl een smartphone terbeschikking stelt voor gebruik tijdens de bezorging ; schijnt verplicht te zijn.
Wat gaan ze allemaal met verkregen gegevens doen ; WIE controleert eigenlijk de werkgever op het type data welke men opslaat ?
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

58
Geloof mij nou maar niemand van de team coaches heeft tijd om alles te controleren.
Wellicht kan het wel ten gunste van bezorger worden gebruikt door bijvoorbeeld gemiddelde snelheden te meten en afstanden en aan de hand daarvan kunnen wijktijden beter worden bepaald ipv natte vinger werk/wijk tijden van postnl die ze echt af en toe verzinnen waar je bij staat, maar ik geloof ook niet echt dat dat gaat gebeuren eerlijk gezegt. van hoger hand word gewoon bepaald dat er elk jaar 10% van de tijd afgaat of het nou wel of niet klopt. je mag dan bewaar indienen maar daar wordt ook niets mee gedaan.


Bij sandd weten ze precies bij hoeveel adressen je stopt en hoeveel stuks post er zijn. Is echt niet zo moeilijk hoor om een formule te maken die enigzins de werkelijke tijd aangeeft ipv van elke keer 30 minuten te weinig bij mekaar te fantaseren achter een bureautje.

Ik zeg niet dat sandd ideaal is maar de looptijden kloppen redelijk, maar er is ruimte voor verbetering (bijvoorbeeld bij heel weinig post wordt het iets te enthusiast berekend maar er wordt vergeten dat de straten niet korter worden.

Re: App verplicht stellen..

59
Wat vinden jullie hiervan : :?:

De bezorgerApp per 1-1-2017 (middels functie-eis) VERPLICHT ..........
terwijl er NU nog een klachtencommissie ingesteld moet gaan worden ( instemmingsrecht / GOR )

hier zouden bezorgers met " APP- bezwaren " gebruik van kunnen gaan maken

Men vroeg zich eerst nog af óf Sandd úberhaupt wel een onafhankelijke klachtencommissie had............. :roll:

( " Op papier " schijnt er wel een Geschillencommissie te bestaan :mrgreen: want dit is gezien de CAO verplicht )
Postbezorger Sandd
cron