Re: App verplicht stellen..

141
slagvaardige schreef:Ik heb dan wel een toestel van Postnl en die gaat uit zodra ik klaar ben met de loop. Nadeel is wel, heb ik gemerkt dat ze mij dan op mijn privemobiel (tc) of huistelefoon (admi) proberen te bellen.
:x
Ik zet mijn mobiel in principe niet uit, alleen de gps gaat uit. Mocht de accu na vrijdagmiddag leeg raken (ik loop zaterdags niet), gaat de mobiel maandagavond/ dinsdagochtend pas weer aan. Tenzij ik het gevoel/ vermoeden heb zaterdags gebeld te kunnen worden.
Als mijn tc op mijn prive-mobiel belt, neem ik niet op. Ik heb niet voor niets mijn nieuwe nummer doorgegeven. Gevolg is nu dat ik eerst ge-appt wordt door mijn tc op mij prive-mobiel of hij mij daar op kan bellen :D. Ik heb hem namelijk een paar keer weggedrukt :D.

Re: App verplicht stellen..

145
slagvaardige schreef:Ik heb dan wel een toestel van Postnl en die gaat uit zodra ik klaar ben met de loop. Nadeel is wel, heb ik gemerkt dat ze mij dan op mijn privemobiel (tc) of huistelefoon (admi) proberen te bellen.
:x
Heb je bij je "mijn werk" account je telefoonnummer veranderd in dat van je PostNL-toestel? Dan zouden ze je toch niet meer op het oude nummer moeten bellen.

Re: App verplicht stellen..

146
Ja heb ik. De admi kan mij niet meer op mijn prive mobiel bellen, vandaar dat ze mijn vaste nummer bellen denk ik als mijn werkmobiel uit staat. De TC gebruikt zijn eigen werkmobiel. Mijn prive mobiele nummer was vroeger mijn werknummer, vandaar dat hij hem nog heeft. Maar die heeft ook weleens mijn vaste nummer gebeld. Gelukkig om een contractverhoging voor te stellen, maar fijn vind ik het niet. Zo ben je altijd bereikbaar. :-(

Re: App verplicht stellen..

147
Zojuist heb ik de brief ontvangen van Sandd waarin ze vertellen dat mijn contract niet verlengd wordt. En dat allemaal omdat Sandd geen 78 euro per jaar wil betalen voor iets dat zij willen. Na 14 jaar aan de kant gezet, nou Sandd, het is jullie verlies, jullie zijn een goeie bezorger kwijt. Het zal niet makkelijk worden om op m'n 60e nog een ander baantje te vinden maar ik red me wel hoor.
cron