Re: App verplicht stellen..

271
Ik heb de BezorgerApp enkele malen getest en constateer dat deze matig werkt.
Route onderbreking (PAUZE) gegevens/prestaties worden hierna niet opgeslagen ; App trekt veel stroom uit de accu
( kreeg melding/advies op mijn smartphone de BezorgerApp te verwijderen wegens : " Abnormaal batterijverbruik " )
Plaatselijke TEMP contstant 13 graden terwijl de dag temp 2 á 3 graden was.

Nu de APP tijdelijk verwijderd ; kwam nog de volgende vervelende INFO. tegen : ( met name PUNT 3 )

App-info

Geen standaardinstellingen
( STANDAARDINSTELLINGEN WISSEN ) (= aanklik tab)

MACHTIGINGEN

Deze applicatie heeft toegang tot de volgende items op uw apparaat :

1 Foto's en video's maken
2 precieze locatie (GPS-en netwerk gebasseerd)
3 de inhoud van uw SD-kaart aanpassen of verwijderen
de inhoud van uw SD-kaart lezen
4 Google-serviceconfiguratie lezen
5 gegevens van internet ontvangen
Netwerkstatus weergeven
volledige internet internettoegang
6 slaapstand van telefoon voorkomen
trilstand aansturen


Betekent dit dat Sandd (of andere gemachtigde instanties) ook toegang heeft tot de SD-kaart ?
( er staat oa ........inhoud van SD-kaart lezen ) dit staat natuurlijk NIET in het officiéle dataprotocol van de BezorgerApp
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

272
fredselekt schreef: 3 de inhoud van uw SD-kaart aanpassen of verwijderen
de inhoud van uw SD-kaart lezen

Betekent dit dat Sandd (of andere gemachtigde instanties) ook toegang heeft tot de SD-kaart ?
( er staat oa ........inhoud van SD-kaart lezen ) dit staat natuurlijk NIET in het officiéle dataprotocol van de BezorgerApp

Goede research Fredselect
Je machtigt Sandd inderdaad een ingang tot je SD-kaart.
Bovendien staat in de overeenkomst dat ze de machtigingen mogen uitbreiden, zonder de gebruiker ervan op de hoogte te stellen.
Dat zou toch voor iedereen een goede reden moeten zijn om geen gebruik te maken van de app. Ik ken ook iemand die er geen gebruik van maakt. Mensen die zeggen dat ze niets te verbergen hebben, die weten er te weinig van of begrijpen het gewoon niet.

Bedankt Fred,

"Wil je meer weten over privacy, lees dan mijn bericht op blad27 met het kopje Privacy."

Re: App verplicht stellen..

277
You'veGotMail schreef:Je kan voet hij stuk houden of uit principe de BezorgerApp niet gaan gebruiker maar je gaat hoe dan ook aan het kortste eind trekken. De omzet die Sandd hier mee binnen kan halen is vele malen belangrijker dan die x aantal bezorgers waarvan ze afscheid gaan nemen.
Eerst maar zien of ze hun plannen uitvoeren. Na vele pilots zou 1 januari 2016 landelijk op meerdere dagen bezorgd gaan worden. Na jaren van voorbereiding is het uitgesteld en sindsdien heeft Sandd niet meer over hun project gecommuniceerd. Het is een geruisloze dood gestorven.

Re: App verplicht stellen..

278
Hoe kan het dat de BezorgerApp slechts zo'n 5000 x gedownload is .................er zijn VEEL MEER bezorgers :roll:

( tenminste dat is wat ik onlangs zag bij de laatste update versie )

Vlgs mij ligt het werkelijke aantal lager vanwege "APP-problemen" , en men vaak gaat herínstalleren ;
dit zou dan een vertekend beeld kunnen geven.
Postbezorger Sandd

Re: App verplicht stellen..

279
Stan- Boét schreef:
You'veGotMail schreef:Je kan voet hij stuk houden of uit principe de BezorgerApp niet gaan gebruiker maar je gaat hoe dan ook aan het kortste eind trekken. De omzet die Sandd hier mee binnen kan halen is vele malen belangrijker dan die x aantal bezorgers waarvan ze afscheid gaan nemen.
Eerst maar zien of ze hun plannen uitvoeren. Na vele pilots zou 1 januari 2016 landelijk op meerdere dagen bezorgd gaan worden. Na jaren van voorbereiding is het uitgesteld en sindsdien heeft Sandd niet meer over hun project gecommuniceerd. Het is een geruisloze dood gestorven.
Geloof mij als ik zeg dat deze plannen zeker uitgevoerd gaan worden. Waarschijnlijk heb je ergens vorig jaar een brief of mail gemist. Sandd heeft de 5-daagse bezorging afgeblazen en blijven bij de 2-daagse bezorging.

Re: App verplicht stellen..

280
@fredselekt
Re: Hoe kan het dat de BezorgerApp slechts zo'n 5000 x gedownload is .................er zijn VEEL MEER bezorgers :roll:
Er zijn ook nogal wat bezorgers die meerdere wijken" mogen" bezorgen fred .

@Stan- Boét
Re: Heb je nog geen gebruik gemaakt van de GPS, maar zwicht je toch voor de druk (dat is heel goed denkbaar) van Sandd, dan raad ik je aan om een telefoon te nemen van Sandd. Dan hebben ze in ieder geval geen machtiging tot toegang van uw privé SD kaart.
is dit soms wat jij hebt gedaan Stan, dus zelf ook voor de druk bezweken :lol:

@You,ve GotMail
Geloof mij als ik zeg dat deze plannen zeker uitgevoerd gaan worden. Waarschijnlijk heb je ergens vorig jaar een brief of mail gemist. Sandd heeft de 5-daagse bezorging afgeblazen en blijven bij de 2-daagse bezorging.

Wat bedoel je nu? deze plannen gaan zeker uitgevoerd worden of sandd blijft bij de 2-daagse bezorging? :roll:
Meer omzet.. dus meer post dus meer inkomen dus meer hogere contracten voor de bezorgers? Prima!
cron