Re: App verplicht stellen..

321
@stan

stan, even 1 dingetje..
ik spreek niet namens sandd, ik ben bezorger. maar als je ergens weinig problemen mee hebt dat kan toch ook?

dit project heeft miljoenen gekost? " doel je nu op: " Tot aan de uitleveringen van deze apparaten worden de Extra Zeker poststukken niet afgeleverd. ".
of heb jij inzage in bedragen van de uitgaven van sandd die wij als bezorgers niet hebben?
ik heb ook nog geen extra zekerheid post gehad in mijn kratten maar ook geen berichtgeving zoals hierboven.

communicatie kan zeker beter stan, dat ben ik met je eens, wij als bezorgers speculeren een hoop bij gebrek aan duidelijke informatie.

You,veGotMail schrijft in dit topic op pagina 18 op 2 december.." ik had vandaag 12 extra zeker poststukken en dan tikt het toch snel aan. De vergoeding is 17 cent per poststuk."
is dit een fake bericht stan?

Re: App verplicht stellen..

322
Heb vorig jaar ook 2 stukken extra zeker gehad terwijl er toen was er ook geen landelijke dekking van de App. Ik heb het via mail deze "äfgemeld" toen was er volgens mij niet eens een extra vergoeding voor, Dit omdat ik toen de App nog niet gebruikte. Gebruik hem nu wel maar hij werkt zeker niet naar behoren. Reeds 3 keer o kcal verbruikt en vandaag nog geen 30 kcal. De gemiddelde kms per uur klopt bijna nooit. De meeste keren zou ik dan binnen een uur klaar moeten zijn maar helaas doe ik er toch altijd gemiddeld meer dan 2 uur over. Melden doe ik dit niet want van mij voegt deze App niks toe aan het gezelliger en leuker maken van mijn werk. Trouwens ze kunnen toch zo wel concluderen dat ie niet optimaal werkt als ik geen Kcal verbruik. Pauze heeft ook geen zin want hij pakt de route die ik dan doe ook gewoon mee.

Re: App verplicht stellen..

323
Zo... te laat afgemeld en de Extra Zeker stukken gemist, 's kijken of ik nog terug mag komen. ;)
Er kwam vandaag nog plotseling een wijk bij, die had ik niet zelf gesorteerd (had ik beter wel kunnen doen, sjonge... heb elke straat minstens drie keer gezien). Mijn 'eigen' wijken hadden geen EZ en vandaag heb ik er niet op gelet. Die app zou je toch roepen? :)

Re: App verplicht stellen..

324
Carla41 schreef:@loeki
Mischien handig als je een forum opent met oud sandd medewerkers om over vroeger te praten, :D Loeki/Gerard?
zorg eerst dat je informatie over sandd up to date is, want je mist nogal eens waar het hier over gaat.
ik kan ook de drang van oud medewerkers zoals jij en stan-boét niet volgen om mensen op te roepen tot rechtzaken..
Weet je wat veel leuker is? zoals vandaag lekker in het zonnetje je wijk lopen. en die app? die doet het gewoon redelijk en
nu de vergoeding ook is betaald vind ik het prima. lopen app aan, klaar app uit.
@Carla41:
e.e.a. in je reactie richting mij is onder de gordel:
Ik heb in beginne al aangegeven, in het topic voorstellen nieuwe leden, dat ik dit werk enkel deed om aan te tonen dat ik weldegelijk werk kan krijgen. (De middelvinger rchting uitkering-instantie).

Neemt niet weg dat ik, zo goed als ik kan, heb uitgelegd wat er wel en niet op de werkvloer verwacht kan worden.
Tot rechtzaken aanzetten heb ik niemand aangezet!

Wat ik wel, herhaaldelijk, heb gevraagd of iemand bereid is dit juridisch in te winnen en dat hier te delen.
Dit zou o.a. kunnen via een rechtbijstandverzekering van een Sandd bezorger. Of via een juridisch loket.
De vraag: "Kan een werkgever wel of niet verplichten om prive-eigendommen in te zetten?"
Hier heb ik tot nu toe geen inhoudelijke reactie op gezien.

Je openingszin om een forum met oud-medewerkers te beginnen laat ik maar voor wat het is.

Gerard

Re: App verplicht stellen..

325
@Loeki

Nou loeki, dat is niet zo bedoeld. Ik ga in het vervolg meer rekening houden met hoe het" kan "overkomen.
ik irriteerde mij aan het feit dat de huidige stand van zaken bij sandd niet bekend was bij jou en ook niet bij stan.
de openingszin is plagend bedoeld. wat mij betreft ben jij ook als oudbezorger van harte welkom.
m.a.w. ik kijk uit naar het vervolg want inhoudelijk vind ik jouw stukken wel Nuttig. :D

ps. nog 1 kritische noot loeki
heb je je wel eens afgevraagd of de gemiddelde postbezorger bereid is om de lange lappen tekst die je soms
schrijft geheel door te nemen?
ook ik haak soms halverwege af.. dus doe er je voordeel mee. maak het iets korter.
het wordt anders een verhandeling van de één naar een ander en dit bevordert niet het doel waar jij en stan op hopen
namelijk veel verschillende reacties.

Re: App verplicht stellen..

326
@Carla41:

Jep,
Ik lees in deze discussie wel eens een hoop onzin om de app/prive toestel wel/niet te gebruken. Daar ageer ik tegen.
(Om dat woord maar eens te gebruiken.)

Wat betreft de, moeilijke, soms lange lappen tekst:
Ik probeer in deze discussie de rechten/belangen af te wegen tussen werkgever en werknemer.
Nuance is moeilijk om in een enkele zin te vangen.
Dat is de reden dat ik praktijk voorbeelden uit mijn eigen werk gebruik.

Wat betreft de gemiddelde postbezorger die hier op afhaakt:
Sorry, maar ik doe serieus mijn best je te helpen!

Re: App verplicht stellen..

327
Ik heb ook een extra zeker poststuk gehad dus het bestaat wel degelijk

Over het gebruik van de app doe ik zoals bekend niet moeilijk omdat het totaal geen zin heeft naar mijn idee, ik zet hem aan als ik ga lopen, meld me netjes weer af en dat is het, het voegt inderdaad weinig ik tot niets toe in mijn plezier in mijn werk maar ik heb er ook geen last van

Re: App verplicht stellen..

328
kebar schreef:
You'veGotMail schreef:Voor diegene die niet over willen naar de app, alvast veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan.
Ik zie dit niet als een baan hoor You'veGotMail het is meer een leuke bezigheid waar je een zakcentje voor krijgt. Als je de uren rekent krijg je wel een laag uurloon.
En als voormalig beroepschauffeur met 40 jaar ervaring kan ik altijd nog dit weer oppakken.
Blijkbaar hebben ze voldoende nieuwe bezorgers klaar staan, hoewel ik dit betwijfen.
Misschien niet voldoende nieuwe bezorgers maar wel voldoende bedrijven die poststukken via Sandd willen versturen als iedereen met de App loopt. Dat laatste is toch echt belangrijker.

Re: App verplicht stellen..

329
Carla41 schreef:@stan

stan, even 1 dingetje..
ik spreek niet namens sandd, ik ben bezorger. maar als je ergens weinig problemen mee hebt dat kan toch ook?

dit project heeft miljoenen gekost? " doel je nu op: " Tot aan de uitleveringen van deze apparaten worden de Extra Zeker poststukken niet afgeleverd. ".
of heb jij inzage in bedragen van de uitgaven van sandd die wij als bezorgers niet hebben?
ik heb ook nog geen extra zekerheid post gehad in mijn kratten maar ook geen berichtgeving zoals hierboven.

communicatie kan zeker beter stan, dat ben ik met je eens, wij als bezorgers speculeren een hoop bij gebrek aan duidelijke informatie.

You,veGotMail schrijft in dit topic op pagina 18 op 2 december.." ik had vandaag 12 extra zeker poststukken en dan tikt het toch snel aan. De vergoeding is 17 cent per poststuk."
is dit een fake bericht stan?
Dat mag en kan je natuurlijk ook rechtstreeks aan mij vragen? Nee, het is geen fake bericht. De laatste twee weken heb ik ook minimaal elke bezorgdag één poststuk ontvangen. Één keer was de registratie hiervan niet goed gegaan en kreeg ik een telefoontje van mijn leidinggevende. Soms moet je als bezorger ook gewoon zelf informatie gaan halen als je meer informatie wenst.

Re: App verplicht stellen..

330
@you'veGotMail

zag jij de vraagteken niet staan aan het eind You've GotMail :D

ik trek de extra zeker poststukken niet in twijfel , kijk er wel naar uit, maar ik richtte mij tot stan omdat hij wel het bestaan van de extra zeker poststukken in twijfel trok/trekt.
als bezorgers merken dat zij deze poststukken ook in de kratten krijgen dan wordt het app gebruik vanzelf groter!
cron