Re: App verplicht stellen..

352
Laat ik het kort houden. Je hebt een goede oplossing voor Sandd bedacht. Je schrijft dat ik mijn privé-SD kaart moet vervangen met een andere SD-kaart als ik ga bezorgen. Nou, die andere extra SD-kaart is niet gratis en groeit niet ergens buiten aan de boom. Die moet ik dus kopen. Daarnaast moet ik 4 keer per week de SD_kaart vervangen. Dat kost tijd, die Sandd niet uitbetaalt. Dat is precies wat Sandd wil. Er is ook kans op kwijt raken en beschadiging van een privé-SD kaart. En uiteraard heeft Sandd ook toegang tot de gegevens op je andere SD-kaart. De toestemming wordt namelijk verleend, ongeacht welke SD-kaart erin zit.

Zucht..........
Laatst gewijzigd door Stan- Boét op 24 feb 2017, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: App verplicht stellen..

356
Carla41 schreef:@Stan

als een bezorger iets positief beschrijft is het bij jou direct "het geeft gelijk de reactie weer van Sandd". .
als jij je verdiept in dit forum zou je kunnen weten dat ik als bezorger regelmatig zaken aankaart die
wat mij betreft niet goed zijn en waar verbetering nodig is.
zoals over de sorteernorm die realistisch gezien voor het merendeel niet haalbaar is. 400 p/uur of hoger.
Hoezo Carla, ik haal makkelijk 400 per uur.. Jij bent gewoon te langzaam! :lol:

Re: App verplicht stellen..

359
opdedeurmat.nl schreef:
EricNijmegen schreef:Super vermoeiend dit

Als ik loop gaan de darmen meestal sneller werken, dan moet ik naar de wc, dat kost tijd die Postservice niet uitbetaald
Heeft Postservice schijt aan ;)
Ja ze zeiden koop maar luiers ,alsof dat geen tijd kost ;)

Re: App verplicht stellen..

360
Uit eigen ervaring kan ik nu zeggen dat bij een klacht je GPS-route wordt nagetrokken. Er was een klacht over een niet-ontvangen bankafschrift. Ze konden zien dat ik in elk geval bij het eerste en laatste adres van het straatje was geweest. Alleen het stukje tot de brievenbus van het betreffende klachtadres was niet met zekerheid te zeggen. Ik kan me ook niet herinneren voor dat adres post te hebben gehad, maar daarvoor is het te lang geleden. Heb volgens mij toen wel met haar buurvrouw gepraat over fout bezorgde post van PostNL ;) Bij bankafschriften zijn mensen zoooo bang dat het bij de buren ligt..... lijkt me in dit geval niet waarschijnlijk, ik bezorg in die wijk desnoods nog op naam van kanarie of bijnaam van oma. Mogelijk heeft het poststuk in een verkeerd kratje gezeten en heb ik vandaag twee bankafschriften voor dat adres, we zullen het zien.
cron