Re: App verplicht stellen..

364
Stan- Boét schreef:"Ze weten alles van de app, maar ze weten niets van privacy"
@Stan

Met alle respect:
Er zijn verrschillende mensen in dit topic die inhoudelijk reageren op je bezwaren, probleem is, mijn inziens:

Je doet er niks mee!
Je blijft hangen op datzelfde, niet inhoudelijke, privacy argument zonder in te gaan op de antwoorden die gegeven worden in dit topic.
Daarnaast geef je in je reacties dan weer nieuwe ongefundeerde claims over schending van privacy.

Voor mijzelf trek ik de conclusie dat ik niet meer op jou berichten ga reageren.

Gerard

Re: App verplicht stellen..

365
Loeki, Je hoeft ook niet te reageren op mij. Het zijn mijn woorden niet. Het is gequoot.

En natuurlijk zijn er wel oplossingen. Ik heb bijvoorbeeld een gesprek gehad bij Sandd en ze aangespoord om leentelefoons beschikbaar te stellen. Dat vonden ze een goed idee. Dat het toestel vervolgens op naam gezet wordt ipv op wijk, is opnieuw een bewijs dat het Sandd niet alleen gaat om de invoer van Extra Zeker, maar dus ook om bezorgers te achtervolgen.

Bovendien stellen ze nu de apparaten voor maar 3 maanden beschikbaar. En dat is natuurlijk quatsch. Maar het is aan de bezorgers zelf of ze daar mee akkoord gaan.

Nog een tip: wordt lid van een vakbond.

Re: App verplicht stellen..

368
Ik snap niet dat mensen zo snel maar doen wat Sandd wil. Ik ga echt geen telefoon kopen voor hun, als ze me dan willen ontslaan, dan doen ze dat maar.
Je moet dan niet alleen nu een telefoon kopen, je blijft bezig. Over een paar jaar is deze dan weer verouderd. Zoveel verdient dit nou ook weer niet, weet wel een betere bestemming voor mijn geld. Er word heel de tijd gevraagd waarom mensen niet meewerken met die app..Maar eigenlijk niet waarom wel. Dus bij deze: Waarom gaat iedereen maar gelijk een telefoon kopen en stemt ermee in dat dat 1 keer in de zoveel tijd moet gaan gebeuren?
Bij PostNL zijn de bezorgers er flink tegenin gegaan en zie het resultaat: Iedereen die wil krijgt een telefoon te leen die je inlevert als je stopt bij PostNL.
Ik zie geen reden waarom dat bij Sandd ook niet zou kunnen.

Re: App verplicht stellen..

369
@stan-boét : "maar dus ook om bezorgers te achtervolgen." :lol:
jij hebt sandd aangespoord leentelefoons te gebruiken .. ja hoor. (Y)

heb je een leentelefoon, is het weer niet goed. waar maak je je druk om?
als er een klacht binnenkomt kunnen ze via de ingestuurde afmelding zien of jij die slag gelopen hebt.
dat is handig stan, kunnen ze je direct even bellen of jij informatie kan verschaffen.
ik ben benieuwd naar je volgende bericht. vind je het erg ik neem je stukjes 0,0 % serieus.

Re: App verplicht stellen..

370
Als je niet coöperatief opstelt met de bezorgers en de bonden, is dat jouw keuze. Bovendien: als je je niet baseert op mijn laatste bericht alleen, dan kan je zelf de antwoord(en) vinden op de vragen die je hebt.

Het gaat er niet om of ik jou of jij mij minder serieus neemt. Als jij een wedstrijdje ver plassen wil doen verlies je het toch. :lol:

Ik houd het serieus en ik vind het bericht van postzakje hierboven een goede inbreng. Jij niet?
cron