Re: App verplicht stellen..

431
Over 3 wijken 3 EZ stukken, 2 in mijn eigen wijk en 1 in een invalwijk

Het liep nu beter dan voorheen, kreeg bij mijn 1e EZ netjes een melding, bij het adres aanklikken dat hij bezorgd is en klaar, bij het 2e EZ poststuk in mijn wijk kreeg ik geen melding en hij stond ook niet onder het EZ knopje

Bij mijn invalwijk ging het gelukkig ook goed

Re: App verplicht stellen..

432
@bucky

Een hobby blijven doen terwijl het je zo tegen staat? :roll:
en die apps.. ze worden echt niet meer afgeschaft dus je zal er mee moeten leven.
Ik denk dat we er anders over denken. dat geeft niets. ik hoop dat die ergernis met de app wat zal verdwijnen zolang je de inkomsten niet wil missen.
Laatst gewijzigd door Carla41 op 14 apr 2017, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: App verplicht stellen..

433
Carla41 schreef:@bucky

een hobby blijven doen terwijl het je zo tegen staat? ik zou zeggen als je het geld dan niet nodig hebt,
ga dan iets doen waar je wel plezier in hebt.
voor mij is het werk , wat inkomsten oplevert en ik niet met tegenzin doe.
voorlopig valt het nog mee.. maar als het steeds meer wordt met van die aanbelopdrachten, EZ poststukken, folders etc. dan wordt het wel minder leuk inderdaad. Ik denk dat veel bezorgers er dan mee gaan stoppen. En dan heeft Sandd wel een groot probleem. De economische crisis lijkt zo'n beetje achter de rug, dus veel nieuwe aanmeldingen voor de baan postbezorger hoeft Sandd niet meer te verwachten in de komende tijd.

Re: App verplicht stellen..

434
welnee bucky, de post loopt toch terug dus dan worden de wijken weer wat groter .
vind ik niet erg want vandaag 2 kratjes is niet echt een hele grote ronde.
als die EZ poststukken onder de 10 stuks per ronde blijven , joh dat went snel.
de h.a.h. daar ben ik wel benieuwd naar want je ronde tijd loopt wel op als je die erbij hebt.

Re: App verplicht stellen..

435
die EZ stukken van vrijdag daar kan de app nog wel wat bijgeschaafd worden. ik had 5 ez's. maar stond bij een adres voor de deur en ik dacht ik vink hem af.kon dus niet want de app vroeg eerst naar een ander adres waar ik nog niet was geweest. Maar volgens mij kan je ook de EZ stukken aan het einde bij het afmelden aanvinken dus dat is op zich niet zo een punt maar de app is verre van stabiel. Ook moest ik bij sommige adressen wel 3 of 4 keer als "bezorgd" aanvinkel want de popup kwam telkens terug. en bij afmelden waren er twee die ik had aangevinkt als bezorgt ineens spontaan niet meer aangevinkt.

Die app is echt zo ontzettend slecht in elkaar gezet.
Ook ben ik mijn statistieken van vrijdag kwijt. de app heeft me wel afgemeld maar de statistieken zijn gewoon foetsie. Is vorige maand ook al een keer gebeurt.

Dan is er nog een ander probleem. Ik heb begrepen dat de ez stukken bij het invoeren geen toevoegingen kunnen bevatten. Ik had dus een adres met een toevoeging.
Dus er stond 6 ipv 6a. Dat gaat nog een leuke puinbende opleveren in sommige wijken met heel veel a,b,c,d,e etc.. toevoegingen.

Re: App verplicht stellen..

436
postbezorger schreef:die EZ stukken van vrijdag daar kan de app nog wel wat bijgeschaafd worden. ik had 5 ez's. maar stond bij een adres voor de deur en ik dacht ik vink hem af.kon dus niet want de app vroeg eerst naar een ander adres waar ik nog niet was geweest. Maar volgens mij kan je ook de EZ stukken aan het einde bij het afmelden aanvinken dus dat is op zich niet zo een punt maar de app is verre van stabiel. Ook moest ik bij sommige adressen wel 3 of 4 keer als "bezorgd" aanvinkel want de popup kwam telkens terug. en bij afmelden waren er twee die ik had aangevinkt als bezorgt ineens spontaan niet meer aangevinkt.

Die app is echt zo ontzettend slecht in elkaar gezet.
Ook ben ik mijn statistieken van vrijdag kwijt. de app heeft me wel afgemeld maar de statistieken zijn gewoon foetsie. Is vorige maand ook al een keer gebeurt.

Dan is er nog een ander probleem. Ik heb begrepen dat de ez stukken bij het invoeren geen toevoegingen kunnen bevatten. Ik had dus een adres met een toevoeging.
Dus er stond 6 ipv 6a. Dat gaat nog een leuke puinbende opleveren in sommige wijken met heel veel a,b,c,d,e etc.. toevoegingen.
Nou bovenstaande is bij ook allemaal gebeurd. App vroeg inderdaad ander adres welke zich aan overzijde van de straat beide maar afgemeld en toevoeging onderbrak bij mij ook bij adres. Snap dus nu dat ik niet de enige was. Ook 1 van ingevoerde vink was verdwenen en verscheen aan het eind bij afmelden en toen maar gemeld als bezorgt. Mijn prestaties van afgelopen vrijdag wel aanwezig maar vorige maand ook gewoon foetsie. Sluit me dus aan dat App verre van perfect is !!!

Re: App verplicht stellen..

438
postbezorger schreef:ik had 5 ez's. maar stond bij een adres voor de deur en ik dacht ik vink hem af.kon dus niet want de app vroeg eerst naar een ander adres waar ik nog niet was geweest.
Precies. Daar zie je al aan dat het systeem niet deugt.. het is niet alleen de app.
cron