Re: App verplicht stellen..

471
Grappig.
Bij gebrek aan nieuwe tekst duiken we er allemaal op in.
ondergetekende ook hoor :D

Bucky vult in dat het wel zal gaan om minder betaald te krijgen dan de uren die je werkt. :cry:
Slagvaardige geeft alle opties aan. :P
Ik beschrijf het bruto/netto inkomen

En kebar, die is volgens dat bericht al lang gevlogen.

Re: App verplicht stellen..

473
slagvaardige schreef:Misschien heeft Kebar onder OVO gewerkt voor Sandd. Of onder ovo voor onderaannemer. Dan hou je minder over. Zit je onder het minimum.

Maar hij heeft dat niet erbij gezet. Via Sandd of onderaannemer en met OVO of contract.
Ik werk inderdaad onder ovo, dat is wat sandd graag wil. Als ik uitga van 5 uur werken per week dus ongeveer 22 uur per maand waar ik gemiddeld € 220,00 voor krijg is dat een bruto bedrag. hier gaat 42% belasting van af en ook nog premie zorgkosten dan hou je echt niet veel meer over dan € 6,00. per uur.

Re: App verplicht stellen..

474
kebar schreef: Als ik het uitreken krijg ik netto ongeveer 6 euro per uur en dat is wel heeeeeeeeeeel weinig.
Daarbij het gezeur over het gebruik van de App ben ik zat, ik bepaal zelf wel wat ik met mijn privé telefoon wel of niet doe.
Als ze gebruik willen maken van de mogelijkheden zorgen ze maar voor telefoons.
Toen ik aangaf er mee te stoppen boden ze een leentoestel aan, dat hoef ik niet ik stop.
De verdienste zijn zo gering en de kosten voor het gebruik en daarbij slijtage van je fiets worden ook niet vergoed.
Dat Kebar 42% belasting betaalt, ligt in ieder geval niet aan de verdiensten bij Sandd. (De reden van de hoge belastingaftrek beschrijft Kebar niet) Als je bij Sandd alleen post bezorg, hoef je geen belasting te betalen. Daar is de "vergoeding" te laag voor.

Kebar klaagt verder over bijkomende kosten van oa de (werk)fiets. Er wordt geen fietsvergoeding gegeven. Ook vindt hij dat Sandd voor hem een werktelefoon moet regelen.

Re: App verplicht stellen..

475
Stan- Boét schreef:
kebar schreef: Als ik het uitreken krijg ik netto ongeveer 6 euro per uur en dat is wel heeeeeeeeeeel weinig.
Daarbij het gezeur over het gebruik van de App ben ik zat, ik bepaal zelf wel wat ik met mijn privé telefoon wel of niet doe.
Als ze gebruik willen maken van de mogelijkheden zorgen ze maar voor telefoons.
Toen ik aangaf er mee te stoppen boden ze een leentoestel aan, dat hoef ik niet ik stop.
De verdienste zijn zo gering en de kosten voor het gebruik en daarbij slijtage van je fiets worden ook niet vergoed.
Dat Kebar 42% belasting betaalt, ligt in ieder geval niet aan de verdiensten bij Sandd. (De reden van de hoge belastingaftrek beschrijft Kebar niet) Als je bij Sandd alleen post bezorg, hoef je geen belasting te betalen. Daar is de "vergoeding" te laag voor.

Kebar klaagt verder over bijkomende kosten van oa de (werk)fiets. Er wordt geen fietsvergoeding gegeven. Ook vindt hij dat Sandd voor hem een werktelefoon moet regelen.
Zelfs over een krantenwijk moet je belasting betalen dus ook over het post bezorgen bij Sandd

Re: App verplicht stellen..

478
bucky666 schreef:
Stan- Boét schreef:@Eric. Het is heel vervelend voor je om belasting te moeten betalen over je krantenwijk.
Heeft hij een krantenwijk? :P
Lol, nee , ik heb geen krantenwijk, dat was een voorbeeld dat je overal belasting over moet betalen waar je ook werkt

Re: App verplicht stellen..

480
Carla41 schreef:"Het is heel vervelend voor je om belasting te moeten betalen over je krantenwijk". aldus stan.
tja , stan, zo,n geheel buiten de realiteit zijnde reactie kan ook alleen van jou afkomstig zijn.. :roll:
Je opmerking doet me denken aan een filmpje van Van Kooten en De Bie. "Moestuinbelasting".
Het is een heel oude sketch, die gemaakt is in een tijd dat er zwaar bezuinigd moest worden door de overheid. Er waren serieus mensen in Den Haag die vonden dat belasting geheven moest worden over de genoten inkomsten van een moestuin. Van Kooten en De Bie maakten er een sketch over.
Ik vind gewoon vervelend dat er belasting wordt geheven over een krantenwijk van Eric die hij niet heeft. (Y)
cron