Re: App verplicht stellen..

441
Volgens mijn is You'veGotMail een werknemer van Sandd gezien zijn reaktie's, hij weet het altijd zo goed.
Bij mij is het klaar, ik ga stoppen met Sandd.
Als ik het uitreken krijg ik netto ongeveer 6 euro per uur en dat is wel heeeeeeeeeeel weinig.
Een scholier krijgr als vakkenvuller ook zo iets en ik voel me toch iets meer waard.
Daarbij het gezeur over het gebruik van de App ben ik zat, ik bepaal zelf wel wat ik met mijn prive telefoon wel of niet doe.
Als ze gebruik willen maken van de mogelijkheden zorgen ze maar voor telefoons.
Toen ik aangaf er mee te stoppen boden ze een leentoestel aan, dat hoef ik niet ik stop.
De verdienste zijn zo gering en de kosten voor het gebruik en daarbij slijtage van je fiets worden ook niet vergoed.
Blijkbaar hebben ze mij nog hard nodig want de einddatum dat ik stop proberen ze zo ver mogelijk te laten plaatsvinden.

Re: App verplicht stellen..

442
kebar schreef: Bij mij is het klaar, ik ga stoppen met Sandd.
Als ik het uitreken krijg ik netto ongeveer 6 euro per uur en dat is wel heeeeeeeeeeel weinig.
Een scholier krijgr als vakkenvuller ook zo iets en ik voel me toch iets meer waard.
6 euro/uur netto vind ik eerlijk gezegd nog meevallen. Inderdaad niet meer dan een beginnende vakkenvuller, maar vind nog maar 's zo'n baantje, waar je op je ouwe dag; ik bedoel door je jarenlange werkervaring vast te duur voor bent geworden.... En zo moddert het voort. Als je er geen plezier meer in hebt, of het gedoe eromheen teveel vindt worden, doe je er inderdaad goed aan te stoppen. Kan je geen chauffeur worden bij Sandd? Of betaalt dat even beroerd?

Re: App verplicht stellen..

443
Iemand al geprobeerd om het zakelijk gebruik van eigen smartphone op te voeren als aftrekpost voor de belasting (als je er geen vergoeding voor krijgt)? En wat voor percentage (zakelijk/privégebruik) zou dan redelijk zijn? Ik gebruik dit apparaat alleen voor de post, maar dat is misschien moeilijk aan te tonen.
Is voor mij pas van toepassing in 2017, want vorig jaar kreeg ik er vergoeding voor (van PostNL).

Re: App verplicht stellen..

444
@opdedeurmat

lees ik het juist en krijg jij dan geen vergoeding voor gebruik van je smartphone?
wat raar!
ik dacht dat iedereen die de smartphone moet gebruiken daar een vergoeding voor krijgt.
of je nu een vaste bezorger bent of een invalkracht, dat mag niet uitmaken.

Re: App verplicht stellen..

445
Carla41 schreef:@opdedeurmat

lees ik het juist en krijg jij dan geen vergoeding voor gebruik van je smartphone?
wat raar!
ik dacht dat iedereen die de smartphone moet gebruiken daar een vergoeding voor krijgt.
of je nu een vaste bezorger bent of een invalkracht, dat mag niet uitmaken.
Kweenie, zal wel weer iets van Postservice zijn.

Re: App verplicht stellen..

446
opdedeurmat.nl schreef:Iemand al geprobeerd om het zakelijk gebruik van eigen smartphone op te voeren als aftrekpost voor de belasting (als je er geen vergoeding voor krijgt)? En wat voor percentage (zakelijk/privégebruik) zou dan redelijk zijn? Ik gebruik dit apparaat alleen voor de post, maar dat is misschien moeilijk aan te tonen.
Is voor mij pas van toepassing in 2017, want vorig jaar kreeg ik er vergoeding voor (van PostNL).
Mij lijkt een redelijke aftrekpost van € 3,50 want deze krijgen de Sanddbezorgers per maand vergoed. Mijns inziens dus aannemelijk te maken voor belastingdienst.

Re: App verplicht stellen..

447
Carla41 schreef:lees ik het juist en krijg jij dan geen vergoeding voor gebruik van je smartphone?
Het is eigenlijk geen vergoeding voor gebruik van een smartphone, maar een afmeldvergoeding. Want eerst kregen we een afmeldvergoeding, maar die is nu vervallen sinds het gebruik van de app!

Re: App verplicht stellen..

448
schorre kikker schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Iemand al geprobeerd om het zakelijk gebruik van eigen smartphone op te voeren als aftrekpost voor de belasting (als je er geen vergoeding voor krijgt)? En wat voor percentage (zakelijk/privégebruik) zou dan redelijk zijn? Ik gebruik dit apparaat alleen voor de post, maar dat is misschien moeilijk aan te tonen.
Is voor mij pas van toepassing in 2017, want vorig jaar kreeg ik er vergoeding voor (van PostNL).
Mij lijkt een redelijke aftrekpost van € 3,50 want deze krijgen de Sanddbezorgers per maand vergoed. Mijns inziens dus aannemelijk te maken voor belastingdienst.
Lijkt me een goeie, dank voor je reactie!

Re: App verplicht stellen..

449
bucky666 schreef:
Carla41 schreef:lees ik het juist en krijg jij dan geen vergoeding voor gebruik van je smartphone?
Het is eigenlijk geen vergoeding voor gebruik van een smartphone, maar een afmeldvergoeding. Want eerst kregen we een afmeldvergoeding, maar die is nu vervallen sinds het gebruik van de app!
Afmeldvergoeding, ook nooit van gehoord. Startvergoeding, heel af en toe een Reload, 4 cent per adresstop en 1 cent overlap, als kers op de taart soms 6 centen voor 'eigen post' van PS (nog geen handjevol per maand), that's it. Zie op mijn jaaropgaaf staan dat dat inclusief alle onkosten is.
cron