Re: App verplicht stellen..

412
Flink wat van die Nespresso dingen in mijn eigen wijk, de helft gaat terug, ze zijn net te hoog voor een normale brievenbus , ook in de flat waar ik zelf woon maar daar gooi ik een briefje in de bus dat ze ze mogen ophalen bij mij thuis, lekker gemakkelijk
In mijn invalwijken heb ik er niet zo veel

Re: App verplicht stellen..

413
EricNijmegen schreef:Flink wat van die Nespresso dingen in mijn eigen wijk, de helft gaat terug, ze zijn net te hoog voor een normale brievenbus , ook in de flat waar ik zelf woon maar daar gooi ik een briefje in de bus dat ze ze mogen ophalen bij mij thuis, lekker gemakkelijk
In mijn invalwijken heb ik er niet zo veel
Had er 5 maar in mijn invalwijk maar inderdaad pakje net te groot voor brievenbus, maar mensen gelukkig allemaal thuis. Dus toch € 2,50 tikt beter aan dan de 1 EZ die ik had en meer rompslomp met je telefoon die je daar aan hebt.

Re: App verplicht stellen..

416
opdedeurmat.nl schreef:
opdedeurmat.nl schreef:Het vervelendst vind ik elke sorteerdag voor lul die App opstarten. Maar vandaag bingo: 2 EZ!
P.S. Met een waarschuwing dat het er 'heel erg veel' (kunnen) zijn. Kennelijk een goeie klant: Rabobank
Nou nou ik heb er wel 5. Nu de post nog. De EZ meer dan het hele jaar tot nu toe in mijn wijk zal inderdaad wel allemaal Rabo zijn gezien mail in mijn box.

Re: App verplicht stellen..

418
You'veGotMail schreef:Extra Zeker zit nog steeds in de testfase. Volgens mijn coördinator gaat de dienst officieel 1 mei aangeboden worden en zijn er echt veel bedrijven die interesse hebben. Vandaag een order van Rabobank van 31.000 stuks.
Kan zijn, dat het nog in een testfase is, ik merk wel dat er de laatste weken intensiever achteraan gezeten wordt. Moet ook wel, want vrij recent waren er nog dagen dat maar de helft (van de postservers) de app (goed) gebruikte. Dat kan natuurlijk niet... maar als de andere helft niet meer terug hoeft te komen hebben ze ook een probleem.

Re: App verplicht stellen..

419
Extra Zeker is schijnzekerheid. De bezorger kan nl. bij het afmelden ook aangeven dat de EZ poststukken zijn bezorgd. Dus je hoeft helemaal niet in de buurt van het adres te zijn!.. Ik hoop voor Sandd maar dat de opdrachtgevers hier niet achterkomen... degene die die app heeft bedacht moet wel heel dom zijn.

Re: App verplicht stellen..

420
bucky666 schreef:Extra Zeker is schijnzekerheid. De bezorger kan nl. bij het afmelden ook aangeven dat de EZ poststukken zijn bezorgd. Dus je hoeft helemaal niet in de buurt van het adres te zijn!..
Sterker nog... in de buurt van het adres kan je niets met de app, tenminste: was mijn (eenmalige) ervaring. Aan alle kanten gekeken, geschud, geluisterd en gesnoven, die app geeft geen sjoege :-) Enige extra (schijn)zekerheid is dat je van tevoren hebt aangegeven of het poststuk in je kratten zat en achteraf of je het bezorgd hebt? Tsja.... beetje creatieve niet-bezorger verzint daar wel wat op ;)

En als een poststuk gemist wordt kunnen ze jouw bezorgroute ook zonder Extra Zeker wel natrekken (wat dus ook gebeurt). Enige verschil is jouw bevestiging dat het poststuk in jouw kratjes heeft gezeten (wat bij mijn nagetrokken klacht niet het geval was, bleek later). Had vorige week weer twintig poststukken voor andere wijken, dat zal andersom ook wel eens het geval zijn.

Maar ja.... ze motten wat.

(Geef eerst 's een fatsoenlijke vergoeding, denk ik dan)
cron