Re: App verplicht stellen..

401
Carla41 schreef:. @schorre kikker: "Kan maar 1 keer geopend worden daarna is bericht weg dus kijk pas als je de post uitsorteer of uitgesorteerd heb om te melden dat je de EZ ontvangen hebt".

het blijft in je berichten staan tot je na het bezorgen op verzenden hebt gedrukt dan verdwijnt de melding.
en ik kan mijn berichten zo vaak openen als ik maar wil op die bezorgdag. ( tenminste bij mij)

@you've got mail: " pushmeldingen"?

meer poststukken? zo lang ze niet willen dat we een h.a.h. via extra zeker gaan bezorgen.. dat gaat dan heel veel tijd kosten,
en sandd heel veel geld.. 17 cent per stop.. x 400 adressen = 68 euro.. gaan we heel erg goed verdienen you've got mail :D
uhh. dit zal helaas een sprookje blijven. :cry:

maar stuk of 10 prima. weet je ook al welke behalve universiteitspost?
In mijn herinnering was openen geen probleem maar kon je de eerste keer aangeven of je de stukken ontvangen had en welke adressen.
De stukken had ik alle 3 niet ontvangen dus misschien ging het daarom bij mij anders. Hoop wel dat er meer komen maar heb er dus dit jaar nog niet 1 ontvangen dus die extra verdiensten vallen dus vies tegen. Een dienst die volgens mij bij klanten niet echt aanslaat. Sandd zal het geen geld kosten want de klanten zullen het wel betalen en meer dan wij ontvangen.

Re: App verplicht stellen..

402
You'veGotMail schreef:Zorg wel dat je pushmeldingen aanstaan bij de instelling op je telefoon, anders krijg je sowieso geen berichtje.

Ik merk dat er soms behoorlijk lachwekkend wordt gedaan om de aantallen, ik kan jullie verzekeren dat het binnen zeer korte termijn om behoorlijk wat poststukken zal gaan. Jullie zullen verbaasd zijn.
Ik wacht met spanning af dan maar.. ik heb tot nu toe nog niet één "extra-zeker" poststuk gehad.

Re: App verplicht stellen..

403
Het wordt steeds gekker met die bezorgapp. ben ik vanmorgen klaar met postlopen en meld me af. Daarna vrschijnt er altijd een kaart met blauwe lijnen waar je hebt gelopen. ik heb al een keer gehad dat de app 500 meter verkeerd zat volgens de kaart. Vandaag gaf het kaartje aan dat ik schijnbaar post heb bezorgd in de Isle of Man (dat is een eiland bij engeland).

Je kan bij prestaties kiezen voor lijst of kaart dus ik nog even in de lijst kijken en daar stond gewoon 7,71km wat ongeveer zou moeten kloppen maar of hij nou alles goed heeft geregistreerd daar heb ik zwaar mijn twijfels over. Ik heb het maar weer doorgegeven.. Ik kon niet goed inzoomen op de kaart omdat de route helemaal tot engeland liep.

Ik vertrouw die app dus nu echt niet meer. Denk je dat je problemen kan krijgen of ontslagen als die app alles verkeerd registreert en ze bij Sandd allemaal rode puntjes hebben terwijl ik wel gewoon overal bezorgt heb?

Ik bedoel hoe bewijs je nu dat je het wel goed hebt gedaan? Ik heb ook al wel eens een paar keer gehad dat die gps gewoon een paar straten niet registreerde terwijl ik er wel ben geweest.

Volgens mij connecteerd die gps gewoon niet met genoeg satelieten ofzo waardoor locatie bepaling niet goed verloopt. Ik heb vroeger zo een tomtom navigatie gehad en daar connecteerde die soms wel met 5 of 6 satelieten tegelijk ofzo. Maar met deze aSandd pp kan ik niets instellen wat dat betreft en ook niets zien naar welke sateliet hij connecties maakt.

Heeft iemand nog goede tips hoe ik die Sanddapp kan analyseren? houd dat ding error logs bij ofzo? Ik vraag me af of meer mensen dit hebben ofzou het gewoon aan mijn android toestel liggen? Het is een met Android 4.4. Niet echt de meeste snelle of luxe maar hij doet wat het moet doen dacht ik eerst. Maar nu twijfel ik eraan.

Behalve een mail naar je teamleider sturen kan je verder niets. Zou er niet een helpdesk of support afdelingen moeten zijn, want ik moet die app gebruiken maar als er dingen fout gaan dan kan je nergens terecht.

Re: App verplicht stellen..

404
Vervelend @postbezorger. Bij mij registreert hij de route wel goed, maar ik heb een vrij nieuwe smartphone met Android 6.0 (omdat mijn oudje met 4-punt-zoveel voor de PostNL-app niet voldoende was). Verder weet ik het ook niet, ik meld me aan en af en als er problemen zijn dan bellen ze mij maar.

Re: App verplicht stellen..

405
Carla41 schreef:. @schorre kikker: "Kan maar 1 keer geopend worden daarna is bericht weg dus kijk pas als je de post uitsorteer of uitgesorteerd heb om te melden dat je de EZ ontvangen hebt".

het blijft in je berichten staan tot je na het bezorgen op verzenden hebt gedrukt dan verdwijnt de melding.
en ik kan mijn berichten zo vaak openen als ik maar wil op die bezorgdag. ( tenminste bij mij)

@you've got mail: " pushmeldingen"?

meer poststukken? zo lang ze niet willen dat we een h.a.h. via extra zeker gaan bezorgen.. dat gaat dan heel veel tijd kosten,
en sandd heel veel geld.. 17 cent per stop.. x 400 adressen = 68 euro.. gaan we heel erg goed verdienen you've got mail :D
uhh. dit zal helaas een sprookje blijven. :cry:

maar stuk of 10 prima. weet je ook al welke behalve universiteitspost?
Ik weet dat het o.a. om een aantal internetbedrijven gaat waarvan één hele grote die nu nog bij de concurrent zit.

@postbezorger
Ik zou mezelf er niet druk om maken. Misschien dat je de GPS nauwkeurigheid nog aan kan passen bij de instellingen (dat kan bij Android). Achter de schermen komt de registratie vaak wel goed binnen.

Re: App verplicht stellen..

406
You'veGotMail schreef: Ik weet dat het o.a. om een aantal internetbedrijven gaat waarvan één hele grote die nu nog bij de concurrent zit.
Daar zit ik nu bepaald niet op te wachten. Meer post is natuurlijk prima. Maar als het om meer brievenbuspakjes gaat, dan bedank ik daarvoor.

Ik spreek de postbezorger van de concurrent regelmatig en die is helemaal klaar met alle pakjes. Bij PostNL krijg je dan nog alle gewerkte uren uitbetaald. Maar een vergoeding van 17 cent als Extra Zeker-poststuk per pakje (ongeacht het formaat en/of gewicht) slaat natuurlijk helemaal nergens op. 50 cent als bij de Nespresso-aanbelopdracht, komt meer in de buurt. De daadwerkelijk gewerkte tijd uitbetalen zou nog beter zijn, maar daarmee wordt het verdienmodel van Sandd onderuit gehaald. Dat gaat dus nooit gebeuren.

Sandd beweert meer dan 50% goedkoper te zijn dan de concurrent, dus ik vrees het ergste. Dit zijn de tarieven die Sandd rekent voor brievenbuspakjes:
https://bespaaropjepost.nl//media/heade ... er2017.pdf

Re: App verplicht stellen..

408
Straks gaan ze nog controleren of je met je Nespressodoosje wel bij twee buren hebt aangebeld ;-) (zijn de mensen erg blij mee, 's morgens om 8 uur).

Handig die app, om straks aan te tonen hoeveel uur we gewerkt hebben en hoeveel km we daarin hebben afgelegd, wat onmogelijk kan in de uurtjes die er zogenaamd voor staan. Ik nodig ze van harte uit om te laten zien wie het sneller kan. Hoe lang blijven de sprookjesnormen nog in stand als (per 1 juli) niet meer onder het minimumloon mag worden uitbetaald, bij stukloon van Sandd en vooral consorten? Zo kan ik ook de helft goedkoper zijn.... ja shit, dat ben ik ook ;-)
Zouden ze de daadwerkelijk gewerkte tijd moeten uitbetalen in minimumloon, dan betekent dat serieus drie keer zo veel.
Al doe ik het niet voor het geld, het voelt niet goed. Voor mijn eigen plezier houd ik mijn wijkje in de buurt nog aan, maar ik ga geen lange dagen meer maken.

Re: App verplicht stellen..

409
opdedeurmat.nl schreef:Straks gaan ze nog controleren of je met je Nespressodoosje wel bij twee buren hebt aangebeld ;-) (zijn de mensen erg blij mee, 's morgens om 8 uur).

Handig die app, om straks aan te tonen hoeveel uur we gewerkt hebben en hoeveel km we daarin hebben afgelegd, wat onmogelijk kan in de uurtjes die er zogenaamd voor staan. Ik nodig ze van harte uit om te laten zien wie het sneller kan. Hoe lang blijven de sprookjesnormen nog in stand als (per 1 juli) niet meer onder het minimumloon mag worden uitbetaald, bij stukloon van Sandd en vooral consorten? Zo kan ik ook de helft goedkoper zijn.... ja shit, dat ben ik ook ;-)
Zouden ze de daadwerkelijk gewerkte tijd moeten uitbetalen in minimumloon, dan betekent dat serieus drie keer zo veel.
Al doe ik het niet voor het geld, het voelt niet goed. Voor mijn eigen plezier houd ik mijn wijkje in de buurt nog aan, maar ik ga geen lange dagen meer maken.
Inderdaad controle of je aangebeld heb , nou sorry als ik a.s. dinsdag nespresso heb in mijn wijk bel ik echt niet aan, tenzij de brievenbus te klein is want ik heb die dag 3 wijken en begin dus om 8 uur en die klant wil echt niet om die tijd iemand aan de deur hebben voor de nespresso . Na mijn eigen wijk geen probleem want dan is het tenslotte toch wel een uurtje of 10 half elf en een beschaafdere tijd om aan te bellen. De andere wijken

Wat betreft de uren volgens de App daar zitten de uren aan sorteerwerk nog niet eens in. Bij mij schieten er deze vaak bij in want de normuren is vaak de tijd die ik besteed aan het rondbrengen. Dus kom maar op met dat minimumloon en als controle mogen ze best mijn wijk zelf eens doen in die norm tijd. Maar die pakketten mogen ze van mijn houden. Veel gewicht en als extra opbrengst vaak dus allleen de sorteervergoeding van € 0,22 dus alleen maar de zakken gevuld van Sandd.
Of gaan deze beloond worden als de Nespresso dan wordt het nog een echt extra centje.

Re: App verplicht stellen..

410
schorre kikker schreef:nou sorry als ik a.s. dinsdag nespresso heb in mijn wijk bel ik echt niet aan, tenzij de brievenbus te klein is want ik heb die dag 3 wijken en begin dus om 8 uur en die klant wil echt niet om die tijd iemand aan de deur hebben voor de nespresso .
Gewoon als paaseieren verstoppen, met een hint op het briefje. Verhoogt ook de attentiewaarde.
cron