Re: App verplicht stellen..

461
kebar schreef:Volgens mijn is You'veGotMail een werknemer van Sandd gezien zijn reaktie's, hij weet het altijd zo goed.
Bij mij is het klaar, ik ga stoppen met Sandd.
Als ik het uitreken krijg ik netto ongeveer 6 euro per uur en dat is wel heeeeeeeeeeel weinig.
Een scholier krijgr als vakkenvuller ook zo iets en ik voel me toch iets meer waard.
Daarbij het gezeur over het gebruik van de App ben ik zat, ik bepaal zelf wel wat ik met mijn prive telefoon wel of niet doe.
Als ze gebruik willen maken van de mogelijkheden zorgen ze maar voor telefoons.
Toen ik aangaf er mee te stoppen boden ze een leentoestel aan, dat hoef ik niet ik stop.
De verdienste zijn zo gering en de kosten voor het gebruik en daarbij slijtage van je fiets worden ook niet vergoed.
Blijkbaar hebben ze mij nog hard nodig want de einddatum dat ik stop proberen ze zo ver mogelijk te laten plaatsvinden.

Jammer dat je stopt.

Re: App verplicht stellen..

462
Ze hadden gevraagd om een extra wijk te lopen dus ik heb ingestemd. Nu heeft de extra wijk een EZ brief echter geeft de app dat niet aan. Ik heb de coordinator ervan op de hoogte gesteld, meer kan ik ook niet doen. Ik had begrepen dat het systeem bij sandd weet dat ik de andere wijk overneem maar de app geeft de ez brieven niet weer.

Het zit weer allemaal lekker knullig in elkaar allemaal. Ik ben benieuwd hoe dat morgen met afmelden gaat of hij dan ook die extra wijk wel meepakt met afmelden.
Het is op zich best onhandig als je er om 20:00u savonds achter komt dat er ez brieven zijn en de app geeft het niet aan. er is dan niemand meer bereikbaar bij sandd en ik spring morgen om 08:00u gewoon weer op mijn fietsje en dan is er bij sandd op kantoor ook nog niemand wakker denk ik. Maar ik meld het gewoon en dan hoor ik het verder wel. Ik zal wel geen ez vergoeding krijgen nu omdat dat systeem bij sandd zo verneukeratieft in elkaar zit.

Re: App verplicht stellen..

463
postbezorger schreef:Ze hadden gevraagd om een extra wijk te lopen dus ik heb ingestemd. Nu heeft de extra wijk een EZ brief echter geeft de app dat niet aan. Ik heb de coordinator ervan op de hoogte gesteld, meer kan ik ook niet doen. Ik had begrepen dat het systeem bij sandd weet dat ik de andere wijk overneem maar de app geeft de ez brieven niet weer.

Het zit weer allemaal lekker knullig in elkaar allemaal. Ik ben benieuwd hoe dat morgen met afmelden gaat of hij dan ook die extra wijk wel meepakt met afmelden.
Het is op zich best onhandig als je er om 20:00u savonds achter komt dat er ez brieven zijn en de app geeft het niet aan. er is dan niemand meer bereikbaar bij sandd en ik spring morgen om 08:00u gewoon weer op mijn fietsje en dan is er bij sandd op kantoor ook nog niemand wakker denk ik. Maar ik meld het gewoon en dan hoor ik het verder wel. Ik zal wel geen ez vergoeding krijgen nu omdat dat systeem bij sandd zo verneukeratieft in elkaar zit.
Heb ook weleens een extra wijk overgenomen en de EZ kwam gewoon door. Maar dit was ruim van tevoren bekend, dus weet niet of dat bij jouw ook het geval was. Afmelden was dus ook geen probleem want je ziet bij afmelden toch niet of je een 2e wijk loopt.

Re: App verplicht stellen..

464
kebar schreef: Als ik het uitreken krijg ik netto ongeveer 6 euro per uur. Daarbij het gezeur over het gebruik van de App ben ik zat, ik bepaal zelf wel wat ik met mijn prive telefoon wel of niet doe.
Als ze gebruik willen maken van de mogelijkheden zorgen ze maar voor telefoons.
Toen ik aangaf er mee te stoppen boden ze een leentoestel aan, dat hoef ik niet ik stop.
De verdienste zijn zo gering en de kosten voor het gebruik en daarbij slijtage van je fiets worden ook niet vergoed.
Sandd schrijft op haar site dat ze het minimumloon geven. En dat staat ook op de loonstrook!. 8,96 euro. Toch schrijf je dat ze maar 6 euro geven. Kan je één en ander toelichten.
Trek je soms de fietskosten, stroomkosten en telecommunicatiekosten of andere kosten ervan af? Hoe bereken je het?
En moet je misschien het vakantiegeld meerekenen in je uurloon. Dan wordt je uurloon hoger.

Re: App verplicht stellen..

465
Het Bruto loon is 8,95 per uur. dat zou best 6,00 per uur Netto kunnen zijn. Natuurlijk ook elke maand met 8% vakantiegeld.
En wat is daar mis mee?

Als je de loonheffingskorting direct laat toepassen ontvang je elke maand 8,96 Netto per gewerkt uur.
en als je dat niet doet ontvang je 2,96 per gewerkt uur van de belasting terug in het volgende jaar.
mits dit je enige verdiensten zijn.

Iedereen moet belasting betalen .

Re: App verplicht stellen..

469
Carla41 schreef:ja stan , je kan mij wel gaan herhalen maar ik begrijp het wel hoor. je vroeg hoe kebar aan 6 euro komt?
nou dat heb ik voor je uitgewerkt. :D
Je begrijpt het?
Je zou de vraag graag willen beantwoorden, maar dat kan je niet.
Mijn gestelde vraag aan Kebar is hoe hij dat heeft berekend? De vraag was niet :"Wat denkt Carla41?" Of heeft hij zijn berekeningen soms gedeeld met Carla41? :?
cron