Re: Kerstpakket Sandd

31
EricNijmegen schreef:Blijkbaar werkt het anders als je via Postservice bij Sandd werkt, ik heb nog niets over een kerstpakket gehoord.
Bij Postservice krijg je geen kerstpakket. Je krijgt elk jaar een kerstbrood vlak voor de Kerst in je krat. Ben je toevallig een dagje vrij vlak voor de Kerst, toevallig wannneer de broden uitgedeeld worden, dan krijg je niets. Het brood wordt niet nabezorgd.
Dat was bij mij een keer zo.

Maar in ieder geval.. Postservice levert alleen kerstbroden.

Re: Kerstpakket Sandd

32
@schorre kikker

dank je voor je bericht. :D hoef ik niet meer te bellen. prima als het thuis wordt bezorgd!
ben ook blij met een pakket. maar het zelf kiezen vond ik altijd wel leuk of een cadeau bon.
wie weet als er meer reacties zijn dat ze het de volgende keer wel weer open laten.

Re: Kerstpakket Sandd

33
slagvaardige schreef:
EricNijmegen schreef:Blijkbaar werkt het anders als je via Postservice bij Sandd werkt, ik heb nog niets over een kerstpakket gehoord.
Bij Postservice krijg je geen kerstpakket. Je krijgt elk jaar een kerstbrood vlak voor de Kerst in je krat. Ben je toevallig een dagje vrij vlak voor de Kerst, toevallig wannneer de broden uitgedeeld worden, dan krijg je niets. Het brood wordt niet nabezorgd.
Dat was bij mij een keer zo.

Maar in ieder geval.. Postservice levert alleen kerstbroden.
Heb één keer een kapotte paashaas gehad (met Pasen dan hè), echt in gruzelementen. O ja en een zakje met ongeveer vijf pepernoten :-)
Kerstbroden hebben ze waarschijnlijk zelf opgevroten ;-)

Re: Kerstpakket Sandd

34
slagvaardige schreef:
EricNijmegen schreef:Blijkbaar werkt het anders als je via Postservice bij Sandd werkt, ik heb nog niets over een kerstpakket gehoord.
Bij Postservice krijg je geen kerstpakket. Je krijgt elk jaar een kerstbrood vlak voor de Kerst in je krat. Ben je toevallig een dagje vrij vlak voor de Kerst, toevallig wannneer de broden uitgedeeld worden, dan krijg je niets. Het brood wordt niet nabezorgd.
Dat was bij mij een keer zo.

Maar in ieder geval.. Postservice levert alleen kerstbroden.
Het klopt ja, vorig jaar was dat ook zo, ook lekker hoor, je krijgt tenminste iets als ik tenminste niet ziek word in die periode

Re: Kerstpakket Sandd

36
Mirvala1 schreef:Heeft er al iemand zijn kerstpakket gehad? Ik kon niet bij de kerstmarkt aanwezig zijn.
Ik heb het verrassingspakket gekozen, en jullie?
Voor mij het Good day pakket. En ja bericht gehad dat het morgen bezorgd gaat worden. Tegelijk worden eindelijk de NPL agenda's ook afgeleverd. Dus vrijdag weer zware vracht. Waarschijnlijk ook wel weer veel kerstkaarten hopelijk met betere wijkcodering want die viel wel tegen afgelopenlevering. (9 codering fout) 3% op totale aantal post dus zeker groter percentage op het aantal kerstkaarten welke voor inkomsten nog geen vetpot was tot nog toe.

Re: Kerstpakket Sandd

37
Hoe was je kerstpakket?
Ik krijg hem straks als het goed is.
Ik had maandag 4 foutsorteringen (kerstkaarten)
Ik ben benieuwd hoe het vandaag is, want die kunnen dan niet meer op tijd bezorgd worden.
Wat heb je trouwens laat de NPL agenda's gehad joh

Re: Kerstpakket Sandd

38
@Mirvela

op de kaarten staat vaak naast prettige kerstdagen ook nog een gelukkig nieuwjaar.
als ze vandaag zijn meegegaan, krijgt de andere bezorger ze volgende week zondag in de kratten en
worden ze ( jouw retouren van vandaag) in ieder geval voor nieuwjaar bezorgd. :D

en wees gerust.. ook bij postnl gaan er vele kaarten na de kerst bezorgd worden.
Denk maar aan alle kerstpost waar door de klant een verkeerde postcode op is gezet, loopt hoe dan ook vertraging op. :(

Re: Kerstpakket Sandd

40
Mirvala1 schreef:Hoe was je kerstpakket?
Ik krijg hem straks als het goed is.
Ik had maandag 4 foutsorteringen (kerstkaarten)
Ik ben benieuwd hoe het vandaag is, want die kunnen dan niet meer op tijd bezorgd worden.
Wat heb je trouwens laat de NPL agenda's gehad joh
Mijn pakket was goed. NPL agenda's waren die van de 2e lading die van 12 december maar inderdaad erg laat.
Vond het verrassingspakket ook niet slecht. Toevallig gezien bij collega bezorger toen ik mijn rondje deed van prettige feestdagen wensen van mijn krantenwijk en een bakkie bij haar deed.
cron