Re: Kerstpakket Sandd

12
@jan en doro
hier nummer 3.
ach , ik verwacht dat er een doorstart komt met een fors kleiner aantal v&d's.
dus heb geduld.
Nog veel erger voor de medewerkers! zo een paar dagen voor de kerst. :cry:

Wat ik wel raar vind: ik las op sandd& facebook:
"Gisteren mijn verrassingspakket gehad. Erg leuk en goed gevuld en omdat ik 2 wijken heb mocht ik ook 2x wat uitzoeken en heb de princess party raclette gekozen. "

Ik hoop dat dit niet waar is. Veel bezorgers moesten gedwongen 3e en 2e wijken inleveren.
heb je er wel 2 dan wordt je dubbel beloond? 1 april is nog ver weg ... :o
"

Re: Kerstpakket Sandd

13
Ik heb al op mywishtosandd gekeken maar het viel me op dat daar bij elk cadeau een aantal punten vermeld staat. Waarom is dat? Mag je voor een bepaald aantal punten bestellen of gewoon 1 cadeau? Wie het weet zet het a.u.b. op dit forum zodat nieuwelingen weten hoe het zit.
Prettige bezorging morgen. Maar weinig post. Kun je op tijd de laatste kerstboodschappen nog doen (grapje).

Prettige kerstdagen en een goed, veilig en gezond 2016 voor jou en alle collega's en concullega's. En dat wij volgend jaar maar vet veel post krijgen om te bezorgen.

Re: Kerstpakket Sandd

14
postbode7 schreef:Ik heb al op mywishtosandd gekeken maar het viel me op dat daar bij elk cadeau een aantal punten vermeld staat. Waarom is dat? Mag je voor een bepaald aantal punten bestellen of gewoon 1 cadeau? Wie het weet zet het a.u.b. op dit forum zodat nieuwelingen weten hoe het zit.
Prettige bezorging morgen. Maar weinig post. Kun je op tijd de laatste kerstboodschappen nog doen (grapje).

Prettige kerstdagen en een goed, veilig en gezond 2016 voor jou en alle collega's en concullega's. En dat wij volgend jaar maar vet veel post krijgen om te bezorgen.
Je hebt 6 punten. Dat staat als het goed is ook bovenaan je pagina.

Ik heb vandaag weinig kilo's aan post, maar wel veel aantallen. Heel veel V&D, hoe zuur en Auping, bijna huis aan huis en dat twee wijken. Kan het wel in 1 keer meenemen.

Re: Kerstpakket Sandd

17
@postbode7

in ieder geval als je inlogt op my wish staat het op de welkom brief en elk cadeau wat je aan vinkt meldt hoeveel punten het waard is.
zo kwam ik aan 6 punten.
.
ik nam aan dat 6 punten voor iedereen gold.

Re: Kerstpakket Sandd

18
Als afsluiting van het jaar komt van Postservice - na een kort bedankje - een enorme (algemene) reprimande over de dalende kwaliteit. Nou, daar delen de invallers tenminste nog in mee (iets voor kerst, ho maar) ;) Kwam wel direct in mijn spambox.

Re: Kerstpakket Sandd

19
Inmiddels heb ik mijn kerstpakket binnen (gisteren ontvangen dus net voor het nieuwe jaar). Heb toch maar het traditionele pakket besteld. Er zat een grote fles Mexicaans bier bij. Daar is mijn, mogelijk aanstaande, schoonzoon nu blij mee. Ik lust helemaal geen bier en heb er dus niets aan. Ik heb van hem een standaard voor mijn tablet gekregen. Die zat in zijn kerstpakket. Hij heeft echter geen tablet en weet dat ik er wel een heb. Zo hebben we een artikel uit ons pakket geruild. Win win, beiden blij. De chips en salsasaus zal ik misschien vanavond ook nog aanbreken of anders morgenavond. Heb zelf ook het nodige gekocht want ik wist toen ik boodschappen ging doen (woensdag) niet of het pakket wel op tijd geleverd kon worden. Iedereen een prettig en veilig uiteinde en een nieuw jaar met nog meer post en poen. Daar drinken we vanavond maar even op.
cron