Adres kwijt

1
Ik ben een huis kwijt en wil nu online zoeken of het wel bestaat. Er zijn handige sites die ik hiervoor kan gebruiken. Nu weet ik dat er ooit een handig onderwerp was waar die site in stond maar ben hem kwijt.
Iemand enig idee??

Re: Adres kwijt

3
Dank je, ik bedoelde een andere maar deze werkt ook.
Lijkt erop dat ik niet gek ben. Straat ging van 9 naar 15 en ik moest natuurlijk nr 13 hebben. Maar ook bagviewer kent het nr niet.

Re: Adres kwijt

5
meestal gebruik ik google maps.
Soms bestond het nummer wel maar zijn er nieuwbouwhuizen neergezet en oude huizen gesloopt bijvoorbeeld.
Anders kan je het aan de mensen in de buurt vragen.(maar meestal weten ze minder dan jij en dan wonen ze er 30 jaar).
Soms zijn ook de nummers veranderd aleen de post wordt nog nbaar het oude nummer gestuurd.

In mijn laatste postnl wijk had ik dat ontzettend vaak. Daar kon je dus echt niet volgens de zwart-wit richtlijnen post lopen want dan
komen er elke week 30 posstukken niet aan.

Sowieso als er geen nummer op de deur staat dat is jou probleem verder niet(en al helemaal niet als de buren ook geen nummer hebben).
Nou probeer je het wel te bezorgen maar soms gaat het gewoon niet.

Groeten
Marcus

Re: Adres kwijt

6
Inmiddels op verschillende manieren gezocht, online. Heb aan de mensen zelf in de buurt nog niets kunnen vragen. Niemand in de huizen gezien en ook niemand buiten. Ik ga van nr. 9 ineens naar 15!! En ik had natuurlijk post voor 13. Er loopt een steegje tussen 9 en 15 dus daar ben ik ook in gelopen, maar dan kom ik al snel in 1 van mijn andere straten uit zonder een huis tegen te komen.
Google ik op de naam van deze persoon kom ik op een winkel uit op nr 13 in een andere straat. Nou ik denk laat maar stuur het wel gewoon terug. Was alleen maar een bon-prix catalogus en geen afschrift ofzo.

Heb inmiddels wel een ander mysterie opgelost in die straat. Kwam toevallig een bewoner tegen. 70-70b en automatisch denk je dan dat het huis erna 70c is. Maar nee na 70b komt 70a! Dat was al heel onlogisch, maar zegt ze, 70a bestaat eigenlijk al 12 jaar niet meer! Onze voordeur zit al 12 jaar aan de straat hier aan de andere kant. Ok, die straat hoort ook bij mijn wijk. Weten we dat ook weer. Ze was zelf wel verbaasd dat er post voor dat nummer was. Was enkele weken ervoor dus dat had ik al terug gestuurd. Was ook meer een folder dan echt post.

Re: Adres kwijt

7
Als een adres na het nodige zoekwerk op straat niet te vinden is, en ook online nergens te bekennen is, moet je op een gegeven moment lijkt mij een conclusie gaan trekken. Ik begrijp wel dat je de extra moeite doet i.v.m. de wijk die nieuw is en wellicht vaker post voor dit adres, ben wel bereid om ook even te kijken maar dan zou je het adres even per privé bericht moeten sturen.

Re: Adres kwijt

8
Ik heb dit in de begintijd van Selektmail ook een keer gehad. Ik keek op google en het huisnummer stond aangegeven naast een pand met een huisnummer in een plantsoen. Daar stond echter niets. Het huisnummer bleek dus niet te bestaan.

Mogelijk ooit wel en is het ooit afgebroken. Of het heeft nooit bestaan.

Ik denk dat jouw pand met huisnummer niet bestaat. Of niet meer bestaat.

Als het zo'n direct reclame mailing is letten ze daar niet op.

Re: Adres kwijt

9
Zou je niet eens kunnen googlen op die naam. Misschien woont deze persoon wel ergens andera. Heeft Bonprix een verkeerd adres in het bestand staan.

Kun je deze persoon niet vinden, dan retour. Geen moeite meer aan besteden.

Re: Adres kwijt

10
Soms is er geen touw aan vast te knopen aan de nummering.
vooral in dorpjes kom je de meest onmogelijke creaties tegen.
Bijvoorbeeld: volgorde: 161,161c,161a,161b,161d,161e

En nu heb ik een straat met rijtjeshuizen 1,3,5,9,11,7,13....
en een andere straat 1,3,1a,1b,5,7.
lekker logisch.
en dan ook nog een appartementencomplex met onder winkels en de winkels zijn een andere straat dan de appartementen terwijl het gewoon
hetzelfde gebouw is. lekker logisch allemaal.
cron