Actie kerstkaarten en promotie.

1
Kerstkaarten bezorgen willen ze ,dat we straks huis aan huis deze brengen,aanbellen en zo een soort promotie maken voor ons depot.
We mogen kiezen uit 2 opties en het is op vrijwillige basis, we verdienen er niets aan,het gaat om een soort promocard die wij of huis aan huis mogen bezorgen of 2e optie,de kerstkaart met aanbellen op adressen die je zelf uitkiest.
Voor zover ik de brief begreep wordt niets vergoed alleen wat de persoon ons wil schenken als we aan hebben gebeld.
Net wat de huis aan huis bezorgers doen rond de Kerst elk jaar staan wij ook aan de deurbel.

Jullie snappen wel dat dit tegen mn haren ingaat, wij zijn een postbedrijf maar het depot denkt er anders over en wil ons profileren/bekender maken.
We krijgen als dank ook zon promocard dat is de vergoeding. Blij mee...maar niet heus.

Dit is ws geen landelijke actie vrees ik. Ik hoor t wel van jullie.

Re: Actie kerstkaarten en promotie.

2
@elisa

promo actie en je verdient er niets mee?
nou daar werk je niet aan mee natuurlijk.
wordt dit door je zelfstandige depot opgezet of komt het van Sandd?

net zo als de nieuwjaarskaartjes... dat jongeren tussen de 13 - 18 dat nou doen is logisch.
maar de gewone postbode belt toch ook niet aan met zn kerst/nieuwjaarswens.
ik voel me gewoon een postbezorger en dat is toch iets anders ( met alle respect)dan een folder/krantenbezorger.


in het verleden was op de sandd site wel sprake van het kunnen laten bezorgen van je eigen gemaakte
verhuis of kerstkaarten voor 0.90 euro cent per stuk. maar of dat ooit van de grond is gekomen...

Re: Actie kerstkaarten en promotie.

3
Nu precies het is van ons depot, dat voor Sandd werkt maar andere naam draagt een soort ludieke actie waarin ze hun gezicht laten zien als profeessioneel goed postbedrijf hier in de regio
Je snapt wel, met alle respect naar de folderaars,maar ik ga niet aanbellen voor een fooi. Plus dat we ook erg druk zijn met onze gewone post komt dit er wel bij.
Ik weetuit ervaring van collekteren dat het een zeer koude bedoening isom deur aan deur aan te bellen(te wachten vrnl).

Jullie krijgen dit ws niet, deze actie. Dan hoor ik het wel!

Re: Actie kerstkaarten en promotie.

4
Na de actie kindepostzegels, en Unicef, nu dan nog kerstkaarten zien kwijt te kunnen als postbezorger????
Het moet niet gekker worden. De mensen zien me al aankomen zeg!
Als Sandd dit bij mij, t.z.t. in de kratten erbij levert, gaat het regelrecht weer retour, want hiervoor ga ik me echt niet inspannen.
Dit zal dan wel een extra actie zijn van de postinstantie die dan onder Sandd valt, maar van Sandd zelf dat dit denk ik niet worden geregeld.... :?

Re: Actie kerstkaarten en promotie.

5
Je krijgt eerst een brief hierover en dan geven ze je 2 opties waar je uit kunt kiezen, zie mijn eerste bericht.
Als dank krijgen wij de Twente Hogerop promocard.
Je snapt vast wel wie het geld in zn zak gaat steken over onze rug. Ik vind als ze ons hier gewoon de normale vergoeding voor geven dan is er niks aan de hand. Ik zit niet te wachten op zon promocard.

Bij DHL kreeg je hem gewoon (ook een prom ocard)als je in dienst ging, en zo hoort het.

Re: Actie kerstkaarten en promotie.

6
Ooooooooooooooooooooooooooooh, gatver... Ik heb zo rond de feestdagen al altijd zo'n schurfthekel
aan die opgeschoten jeugd die met het plaatselijke krantje, folders of net wat aan de deur komen en
hun handje ophouden.... Sorry hoor, maar dat zou niks voor mij zijn... ;)

Re: Actie kerstkaarten en promotie.

7
elisa schreef:Jullie snappen wel dat dit tegen mn haren ingaat, wij zijn een postbedrijf maar het depot denkt er anders over en wil ons profileren/bekender maken.
We krijgen als dank ook zon promocard dat is de vergoeding. Blij mee...maar niet heus.
Een mooie aanleiding om over te stappen naar een echt (zelfstandig) postbedrijf zou ik zeggen, of gezamenlijk te protesteren. Ik zou er in ieder geval niet intrappen: geen gebedel aan de deur en ook geen promotie-activiteiten voor noppes. Maar goed je schreef dat het op vrijwillige basis gaat. Dan zou ik ze wel even duidelijk maken waarom je er niet aan meedoet. Geen enkel zichzelf respecterend postbedrijf laat zijn bezorgers op die manier langs de deuren lopen leuren, zou ik zo denken.

Re: Actie kerstkaarten en promotie.

8
Dat klopt we mogen kiezen uit de 2 opties, zie in mijn eerste reaktie. Een collega kwam zonet ook al met een weigering dit te gaan doen dus we zijn nu al met zn twee. Hij vindt het absurd gewoon. Dat is het ook, helemaal mee eens. Het doet ook afbreuk aan het postbedrijf deze actie.
Ben ook zeer benieuwd hoe dit verder gaat!
cron