Werken voor Sandd en PostNL

1
Sinds enkele weken loop ik naast PostNL ook een wijk voor Sandd. Dit doe ik uiteraard gescheiden en in mijn eigen tijd, loop dus bewust een andere wijk dan ik voor PostNL loop zodat beiden partijen niet kunnen denken dat ik samen loop. Ik heb tevens toestemming om voor beiden bedrijven te werken. Ik was benieuwd of er meer mensen dit doen?

Waarom loop ik voor 2 postbedrijven? Door de verandering bij PostNL en het late levering van de depot, tegenwooridig 12.00, heb ik sochtends tijd over.

Re: Werken voor Sandd en PostNL

2
Vulkanie schreef:Sinds enkele weken loop ik naast PostNL ook een wijk voor Sandd. Dit doe ik uiteraard gescheiden en in mijn eigen tijd, loop dus bewust een andere wijk dan ik voor PostNL loop zodat beiden partijen niet kunnen denken dat ik samen loop. Ik heb tevens toestemming om voor beiden bedrijven te werken. Ik was benieuwd of er meer mensen dit doen?

Waarom loop ik voor 2 postbedrijven? Door de verandering bij PostNL en het late levering van de depot, tegenwooridig 12.00, heb ik sochtends tijd over.
Ja, heb het om dezelfde reden ook een tijd gedaan. Het staat wat verschillend in de contracten, maar over het algemeen mag het ook gewoon, voor beide bedrijven werken. Mijn TC sputterde wat tegen, maar in mijn contract stond dat ik het alleen moest melden en uiteraard alles gescheiden houden. Deed ik ook braaf, zelfs met een foutsortering trok ik nog even een andere jas aan ;-) Ik liep grotendeels dezelfde wijken. Na een tijdje wisten de mensen dat de middagbezorger met die oranje jas mijn tweelingzus was :-)
cron