Fictief Tevredenheidsonderzoek

1
Regelmatig zie ik rapporten van SandD waaruit blijkt dat bezorgers het bedrijf ontzettend waarderen. Uitgedrukt met een rapportcijfer zit het altijd ruim boven de 7. Ik ben benieuwd of het onderzoek een afspiegeling is van de werkelijkheid?

Dat ga ik nu meten middels dit kleinschalige onderzoek U kunt me helpen door antwoord te geven op de volgende vraag: Is het SandD- kostuum tijdens de bezorgronde iets dat u met trots draagt. Daarna doet u ook nog de boodschappen in de supermarkt. OF vindt u het meer een apenpakje dat te veel bekijks oplevert?

Re: Fictief Tevredenheidsonderzoek

4
@Carla 41

Inderdaad, en een discussie valt er niet mee te voeren want hij heeft een plaat beton voor zijn hoofd waar je niet doorheen komt.

Ik zeg niet dat Sandd alles goed doet, ik werk via Postservice bij Sandd en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel probleem heb, het is een feit dat het laag betaald werk is maar dat wist ik toen ik begon dus daar ga ik nu ook niet achteraf over zeuren, ik heb ook plezier in mijn werk misschien is dat ook een verschil, ik heb bijna altijd 1 of 2 extra wijken en dat doe ik niet om de coördinator te pleasen of voor het geld maar omdat ik het leuk vind.

Ik ga niet uitrekenen hoeveel tijd ik kwijt ben in verhouding met wat ik verdien, zeker niet met mijn hoeveelheid extra wijken waar meer tijd in gaat zitten, ik heb daar geen zin in ,word je alleen maar negatief van en ik doe het nogmaals voor mijn plezier.

Ik zou het de topicstarter ook gunnen anders tegen zijn werk aan te kunnen kijken of anders misschien toch uit te kijken naar een andere baan, dit forum volspammen met negativiteit lost niks op in ieder geval

Re: Fictief Tevredenheidsonderzoek

6
Carla41 schreef:@EricNijmegen

de vraagstelling is ook zó objectief.

Het is inderdaad duidelijk hoe de vork in de steel zit.

De trotse reacties blijven uit. Daarmee is bewijs geleverd dat het rapportcijfer dat Sandd samenstelt is gebaseerd op drijfzand.
Er zijn leugens en er bestaat zoiets als statistiek. Daar kan je zelf je de goede rapportcijfers vandaan halen. Iedereen doorziet zoiets. Maar het is goed dat te blijven onderkennen en ik wens niet dat ik wordt overvoerd met dat soort leugens. Sommige mensen geloven daadwerkelijk dat het eerlijk verkregen rapportcijfers over Sandd zijn.

Re: Fictief Tevredenheidsonderzoek

8
EricNijmegen schreef:Ik denk eerder dat er niemand geen zin heeft om op deze onzin te reageren en wel wat beters te doen heeft met zijn tijd in plaats van dat jou conclussie klopt dat het onderzoek niet deugd
Je wilt niet reageren en je doet het toch Eric. Advies om toch eens naar de oogarts te gaan of je oogkleppen af te dekken, dan zie je meer.
cron