Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

11
postbode21 schreef:@anne
ik moet steeds denken aan dat chocolade bad dat zich nu langzaam bij jou
in de gang vult..... :lol: :P
:lol: :lol: :lol: :P :P ik heb de kratten waar de letters inzitten maar voor de zekerheid iets verder v.d. verwarming gezet, en hij gaat toch bijna op nachtstand, om morgenochtend weer op te starten... :oops:
Dus ik hoop morgenochtend geen chocoladerivier in mijn gang.... :roll: hahaha

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

12
elisa schreef:Hoezo retour? Je gaat ze maar lekker oppeuzelen hoor! Je loopt t er toch wel weer af hahaha!
en dan in je volgende post:
elisa schreef:Ja sorry hoor, als ze niet erdoor passen omdat ze te dik zijn dan gaan ze maar in de mond van de bezorger :D , daar past ie dus wel in. Het zal je smaken !
Goed idee toch?
Pardon? Hier valt mijn mond van open...

Doe je dat met alle post die niet door de brievenbus past: openmaken en wat je bevalt zelf houden?? Ik mag toch hopen van niet... Hopelijk zijn het maar grapjes (maar dan helaas van een ander soort humor dan die waar ik van hou).

groeten, wandelaar

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

13
@ wandelaar:

Ik kan mij helemaal vinden in jouw antwoord. (Y)
Ik neem ook aan dat het als grap is bedoeld, anders....
Ik vind het absoluut niet kunnen dat je zo omgaat met post voor andere personen. Wat het ook mag zijn.

enne....ik heb ook al de chocoladevla bezorgd. eh.....tuurlijk niet. Er is niets mee gebeurd, en in de vrieskou wordt het ook nog eens lekker extra koude pakketjes.

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

16
anne schreef:ik heb de postzending al gekregen, en dit keer voor geen van mijn wijken chocoladeletters...dus ook geen chocoladebad in de gang morgenochtend :lol: :lol: ;)
Daar gaat de extra herlaadvergoeding bij meer dan 30 stuks per wijk. Hebben wij ons toch weer bij de neus laten nemen door Sandd. :mrgreen: Ik mag toch hopen dat er donderdag geen letters meer bijzitten, want dan is er al zoveel andere post.

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

17
@anne, elisa,ton
jammer! moeten we dit verhaal over de chocola ook weer eindigen.
maar ik moet zeggen na dit weekend kon niemand hier meer een stukje chocola zien elisa :D

eerst allerlei gemopper over de chocolade dozen.
nou ze er niet meer bij zijn is het ook weer niet goed.

mischien toch even wachten of er eind van de maand een extra vergoeding bij zit ton.
zo niet.... waar hebben we het dan weer over... ;)

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

19
@elisa

deze keer totaal 500 poststukken voor mijn 2 wijken ,nog geen 30 kg dus in 1 keer weg te fietsen.!

en vrijdag... 1200 stuks en rond de 90 kilo.
dat is al weer 30 kilo minder dan vorige vrijdag is ook een keer minder herladen.

het zal best wel meevallen elisa...
jij rijdt toch niet in de stad .... heb je ook best minder post. ;)

en als je invalt voor collega, zal het depot wel blij zijn met je,
ze zullen niet happig zijn het zelf te moeten wegbrengen.
cron