bezorgen v.d. chocoladeletters

1
Tijdens het sorteren net, zat een informatievel met een tip voor de bezorging van de PCL chocoladeletters, die nu bij de postvracht zitten:

Past het doosje, dat het formaat heeft van een normale brievenbus, niet door de brievenbus, omdat de borevenbus te klein is?
Dan: een retourstickers erop, en reden 5 aanvinken=> "brievenbus vol, dicht of niet aanwezig", met als extra informatie: kleine brievenbus.
Het is maar dat we het weten nietwaar? ;)

Ook een leuke: er staat bij, dat als je een wijk met meer dan 30 chocoladeletters te bezorgen hebt, dat je dan extra herlaadvergoeding krijgt. Super! (Y) Dit regelt de betreffende bezorgmanager.
Laatst gewijzigd door anne op 25 nov 2010, 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: bezorgen v.d. chocoladeltetters

2
En de afdeling retouren op het depot volgende week zeker lekker laten smullen van de retouren? Ik dacht het niet he, ik bezorg ze echt wel! :lol:

Blijkbaar heeft de commotie rond de "speciale order" van de ijsvogeltjes toch wel iets losgemaakt bij Sandd. Ze komen nu niet voor niets met een extra herlaadvergoeding bij meer dan 30 letters per wijk. Het kan ze ook moeilijk ontgaan zijn, dat er veel onvrede onder de bezorgers was over de inferieure vergoeding voor die speciale order. Dat maak je niet goed met een bedankje in De Bode. Sandd leest heus wel mee op de diverse forums, blogs en sites. Het heeft dus blijkbaar wel zin om je ongenoegen kenbaar te maken.(Y)

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

5
Ja sorry hoor, als ze niet erdoor passen omdat ze te dik zijn dan gaan ze maar in de mond van de bezorger :D , daar past ie dus wel in. Het zal je smaken !
Goed idee toch?


Herlaadvergoedingen nee daar horen wij niks over. Daarom stop ze maar lekker in je tokus!

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

6
Die herlaadvergoeding kun je geloof ik wel vergeten: ik had er maar 16 in mijn wijk en ze kunnen allemaal door de brievenbussen. :twisted: Ik heb er op verschillende adressen 2 te bezorgen en zelfs een keer 3: dat zijn de echte loterij-liefhebbers.

Maak je borst maar nat: volgende week wordt het weer mega druk bij Sandd. Voor mijn wijk had ik vandaag 360 stuks/45 kg en de prognose voor volgende week dinsdag is 300 stuks/18 kg, maar op vrijdag 600 stuks/47 kg. Sterkte vooral als je meer wijken hebt, met name Lisa met 3 wijken. (Y)

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

7
@ton

het moet bezorgd voor 5 december.
volgende week zijn nog twee bezorgdagen.
dan kom je toch wel over de 30 heen per wijk ton. :?:
ik z ou maar noteren hoeveel je er per keer krijgt.

hee, heb je ze al bezorgd dan dat je weet dat ze door de brievenbussen passen... :o
ben je in de war met dhl ton, die bezorgen op donderedag....

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

8
postbode21 schreef:@ton

hee, heb je ze al bezorgd dan dat je weet dat ze door de brievenbussen passen... :o
Probeer jij bij twijfel niet even uit bij jou eigen brievenbus, of een poststuk door een normaal formaat brievenbus past? ;)
Dat doe ik soms wel eens, en dan weet je genoeg.

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

9
Nee ik heb ze nog in de schuur liggen hoor, maar ik ken na 5 jaar zo langzamerhand elke brievenbus in mijn wijk wel. Ik weet vooraf al wel waar ik problemen kan verwachten. Maar ditmaal helaas dus nergens.

Oh zo had ik het nog niet gelezen (ik heb het papier al weggegooid): dus ze tellen misschien alle letters van verschillende bezorgdagen bij elkaar op? Dan kan het misschien nog wat extra's opleveren.

Re: bezorgen v.d. chocoladeletters

10
@anne
het was maar een geintje anne. ik denk dat ton dat wel weet.
iedereen is steeds zo serieus , ik moet steeds denken aan dat chocolade bad dat zich nu langzaam bij jou
in de gang vult..... :lol:

@ton

het was een grapje hoor ton!
ik merk het morgen wel of ze passen of niet, ze zijn in ieder geval kleiner dan de ijsvogels..

ik heb zelf even aangetekend hoeveel ik er ontvangen heb.
kan ik er bij de depothouder op terug komen a /h eind van de maand.
ja, er staat toch als je er 30 haalt (of meer) krijg je een extra vergoeding.
en niet 30 per keer.

alleen de zin.... de vergoeding staat niet op je bezorgbon maar wordt handmatig door je coordinator bezorging
toegekend..... mischien zitten al die dozen er wel helemaal voor noppes bij.
hebben we en geen sorteer en geen loopvergoeding ervoor gekregen.
dat zou zo maar kunnen.
tja, dan kunnen ze makkelijk een extraatje toekennen. :roll:
:P
cron