Re: lastige poststukken

142
koogje5 schreef:Ik had ca 50 doosjes voor mijn wijk met 295 afgiftepunten. Alleen niet alle straten hadden doosjes, dus ik verwacht morgen doosjes voor de resterende straten.
Het kan wezen dat je er meer niet krijg want volgens mijn depot houder zouden we er niet meer krijgen :o :o

Re: lastige poststukken

144
Ik had 4 1/2 krat Eneco doosjes, zo'n 140 stuks voor een wijk van 458 afgiftepunten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet blij mee was. Ze waren heel licht van gewicht maar erg lastig. Ook konden ze veel brievenbussen niet door. Maar als het goed is blijft het hierbij want ze staan niet meer op de planning. Ik vind het wel vreemd want iedereen heeft hier Eneco als energiebedrijf maar misschien is het alleen voor groene stroom gebruikers.

Re: lastige poststukken

145
Volgens mi niet, wij kregen ook zo'n doosje maar zover ik weet hebben wij geen groene stroom van Eneco...

Is het trouwens geen idee om die doosjes naast elkaar op te bundelen? Zo groot zijn ze niet, dus misschien twee naast elkaar op hun zijkant op een bundel, dan is die ook gelijk wat stabieler.

Re: lastige poststukken

147
Vandaag was het bal kleine gladde dagpost kaartjes en heel veel, die glippen en glijden altijd weg. Ook de tandarts hier kan er wat van, die laat ook zoiets versturen maar die zijn ook klein en nog heel dun.
Vandaag ook de grote dozen van de soepgigant en dvd s en boekjes.

Re: lastige poststukken

149
@slagman

goed moment om nu in te gaan vallen nu de zomermaanden komen.
kan je allerlei wijken uitproberen...

@elisa
blij dat ik niet in jouw regio zit, geen tandartskaartjes... is dat vanuit sandd elisa?

wel enkele honig dozen..
niet passend gewoon retour vestiging. ;)
cron