Overgaan naar Sandd

1
Misschien is het goed om centraal een topic te maken waarin iedere dhl bezorger de overgang en het contact naar Sandd kan bespreken.

Ik ben zelf zojuist gebeld, ze hadden wel een wijk in mijn woonplaats beschikbaar, niet mijn eigen wijk, maar een stukje verderop. Helaas met het dubbele aantal afgifte punten als dat ik nu heb. Samen met de hoeveelheid post gaat me dat nooit lukken. Ik sta nu wel op een reservelijst. Dus zal wel even wennen zijn komende maand...

Re: Overgaan naar Sandd

2
Gisteren werd ik gebeld door Sandd. Ze hebben een wijk voor me, een klein stukje verderop dan de wijken die ik nu heb bij DHL. Verder weet ik nog niks. as maandag heb ik een afspraak op een Sandd vestiging en dan hoor ik meer.

Re: Overgaan naar Sandd

4
postbode21 schreef:@ief

je kan vragen of ze de wijk willen halveren ief... ;)
hoeveel afgiftepunten heb je nu dan?

@slagman
Succes!
Ja heb gevraagd of ze het wilden halveren, maar dat hadden ze blijkbaar al gedaan. Ook heb ik liever een wijk wat dichter in de buurt. Ik heb ook maar maximaal 2 uur per dag de tijd ivm school. Heb nu een wijk met ongeveer 250 afgiftepunten en het aantal posstukken zit tussen de 80 en 200. Dat zal bij een Sandd wijk van rond de 500 afgiftepunten wel erg veel meer werk zijn.

Re: Overgaan naar Sandd

5
@ief

Ja, hangt ook sterk af van de samenstelling van je wijk.
ik heb een soortgelijke wijk (430 afgiftepunten) en de poststukken varieren van
150 - 750 stuks ( laatste maand)

en dat is nog mijn kleinste wijk.. ;)

Tip voor je Ief... Vsp is 1 x in de week en dan mag je 2 dagen over het bezorgen doen.
ter vergelijking mijn depotmanager van dhl vertelde dat de vsp post 2/3 is t.o.v. het dhl volume.. ;)

Re: Overgaan naar Sandd

7
Ik ben inmiddels ook benaderd door Sandd. Ik heb in januari direct gesolliciteerd bij Sandd en kreeg vorige week nog te horen dat er geen wijk in mijn dorp vrij was. Voor de zekerheid heb ik maandag ook nog met de DHL inlogcode ingeschreven en nu belden ze vanmiddag dat ze per 2 mei een wijk bij mij in de buurt hebben. Gedeeltelijk loop ik die nu ook voor DHL en gedeeltelijk heb ik die tot vorig jaar gelopen tot we naar een eendaagse bezorging gingen en ik mijn 3e wijk in de B-slag moest laten vallen. Ik heb 29 april een intakegesprek en kan dan gelijk alles tekenen en maandag 2 mei de eerste post sorteren voor Sandd. Dus ik heb iig 1 postwijk (ik heb er nu 2). Daar ben ik blij mee en ik zie wel hoeveel post die wijk heeft voor ik mij inschrijf voor een 2e wijk. Voorlopig maar even niet. Dus Ief hevel mij maar over naar de Sandd-bezorgers.

Re: Overgaan naar Sandd

8
Bij ons wordt Sanddpost bezorgd door mensen van RVN en Business Post.
Ik zie ook elke keer een andere bezorger,soms 2 bezorgers in een straat met het bezorgen van de Bank-Giro loterij.
Ze zitten dus echt niet op mij te wachten.Ik wil wel even kwijt dat het bezorgwerk me tegen gaat staan.
Die brief van Sandd is maar een formaliteit,als ze het meenden hadden ze al veel eerder van zich laten horen.

Re: Overgaan naar Sandd

10
Doro schreef:Bij ons wordt Sanddpost bezorgd door mensen van RVN en Business Post.
Ik zie ook elke keer een andere bezorger,soms 2 bezorgers in een straat met het bezorgen van de Bank-Giro loterij.
Ze zitten dus echt niet op mij te wachten.Ik wil wel even kwijt dat het bezorgwerk me tegen gaat staan.
Die brief van Sandd is maar een formaliteit,als ze het meenden hadden ze al veel eerder van zich laten horen.
@ Doro, zo te horen woon je in Roosendaal of omgeving. RVN is inderdaad een distribiteur voor Sandd, maar als je je inschrijft via de inlogcode van de brief, nemen ze vanzelf contact met je op.
cron