Re: oude wijkgegevens

12
Vandaag de tweede bezorging voor Sandd. Het is wat meer dan jl dinsdag.
Er zat een lijstje bij met nieuwe tijden waarop de post bij mij thuis wordt afgeleverd.
Gisteren had ik de post al om 11 uur in de morgen in huis en was ik om 1 uur klaar met sorteren.
Ik vind dat wel goed geregeld bij Sandd. De DHL chauffeur kwam doorgaans heel wat later en met minder post.

Re: oude wijkgegevens

13
@slagman

lekker vroeg... slagman.
zit je bij de eerste ronde?
en heb je je elastieken al ;)

@anneke
het is rustiger dan normaal..zo kan je er makkelijk een tweede wijk bij doen.
ik had 900 stuks voor 2 wijken .. dat kan vrijdags wel oplopen tot 1200 en met pieken 1500-1800
maar dat laatste is slechts 1 x per 2 maanden..

Re: oude wijkgegevens

14
Ik zit ook bij de eerste ronde. Ik heb de post steeds zo tussen (schrik niet!! haha) 8 uur en half 9 in de ochtend gekregen. Daarna gaat hij naar Elderveld waar hij nog twee adresjes heeft en dan weer verder. Ik vind het best. Het sorteren duurt nog wel wat langer want ik moet uiteraard nog een beetje aan de nieuwe wijk en de route wennen, dus ik heb dan mooi de tijd. Maar de eerste keer dat hij aanbelde stond ik toch even heel!! raar te kijken! :lol: Stond ik in mijn pyama open te doen :o :oops: :mrgreen: De DHL chauffeur kwam trouwens ook niet laat hoor, meestal aan het begin van de middag. Maar ja, het scheelt toch wel een aantal uurtjes. Ik heb wel iets meer post dan bij DHL. (Y)

Re: oude wijkgegevens

16
Een tweede wijk wil ik liever niet, maar ik heb wel aangeboden om als die mevrouw uit Elderveld met vakantie gaat, ik haar wijk wel wil doen. Die wijk ken ik nog vanuit mijn TNT-tijd en eventueel wil ik ook wel Elden doen als die mevrouw met vakantie gaat of ziek is. Dat ligt vlakbij Elderveld en dat dorp ken ik wel. En dan kan een van die twee dames misschien wel mijn wijk nemen, als ik met vakantie ben, al ligt dat voor hen wel uit de route. Maar hun wijken erbij voor een paar weken is niet zo'n probleem. :mrgreen: Voorlopig ben ik vrij snel klaar. Tot nu toe..

Re: oude wijkgegevens

17
oude wijksgegevens? :roll: daar heb ik ook erg veel last van, dan zijn winkels al jaren gesloten en hangt er een te huur bord en de brievenbus is dicht getimmerd. heb daar laatst voor gebeld, zei zo aan de telefoon ik wil best een raampje in slaan om de post dan naar binnen te gooien. :lol: vonden ze niet echt een goed idee.

:ugeek: Ze moeten eens elke wijk goed controleren, maak nieuwe stratenlijsten, heb soms invalwijken die ik 2 jaar geleden hebt gelopen en die stratenlijsten lijken exact opelkaar terwijl het nieuwbouw is geworden in die 2 jaar tijd:lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron