Re: VEEL POST bij Sandd

482
De hoeveelheid h.a.h. reclame neemt nog steeds toe.
Als dit geen verkoop stijging tot gevolg heeft zouden de bedrijven er toch mee stoppen.
Ik pluis ook elke week die folders uit en ga niet zo snel op internet kijken.
Het bekijken van een folder op internet vind ik lastig.
Moet elke keer op het vergrootglas klikken om het te kunnen zien.
Als bedrijf moet je toch wel aandacht aan je klanten geven al is het maar met een kleine folder of brief.
Wehkamp stuurt daarom nu brieven naar haar klanten.
Intermediar ga je ook nu niet meer zo snel lezen als je hem als pdf bestandje binnen krijgt.
Ben benieuwd naar vrijdag.

Re: VEEL POST bij Sandd

483
Daar heb je wel gelijk in. Ik krijg van die Makro emails, maar ik lees ze veel liever zo uit het handje, dan via de email. En de Jumbo krijg ik tegenwoordig ook als email. Nou.. eh... nee, die lees ik dus ook niet meer.

De oogjes zijn nog redelijk, maar die moeite neem ik gewoon niet. Ook al ben ik nog ahum jong *kuch kuch* hahaha

Ik zou het ook helemaal niet erg vinden om zelf af en toe een foldertje mee te nemen met de post. Gisteren zag ik toevallig twee meiden lopen die liepen te werven voor Postservice. Die had ik net zo goed zelf meteen mee kunnen nemen. Ik moet toch de straat door.

Maar ja, inderdaad, als je ziet wat er nog aan folders verspreid word...

Re: VEEL POST bij Sandd

484
Ja daar weet ik alles van slagvaardige. Ons folderpakket bij Netwerkvsp (waar ik dus ook voor werk) wordt er niet dunner op en daarnaast krijgen we nog losse folders in het Kanton en nog een los pakketje in het weekend. Het Kanton en die losse folders in het weekend zijn van Axender (het vroegere RVN). Het Kanton zit in de gemeente Oosterhout (NB) e.o. Van Axender heb ik de komende weken 2 invalwijken. Kennelijk gaan hier de jonge bezorgers dan massaal op vakantie. Dus in folderbezorging blijkt nog genoeg te verdienen te zijn. Bij SMN moesten we ook wel eens de ledenwervingskaartjes van de Veronica bezorgen. Dat was ook een extra uitdaging. Die stopte ik dan in mijn jaszak of ik hing een tasje aan mijn trolley. Ik ben benieuwd wat Sandd na de vakantie precies van plan is.

Re: VEEL POST bij Sandd

487
@Beauty

en Rabobank. is dat niet een magazine net zo als Ing magazine?
mischien nog wel meer van die speelgoed boeken van de speelgoed webshop Lobbes.
dit lijkt me een flinke concurrent van de Bart Smit te gaan worden.
levert ons in ieder geval weer werk op. :P

als ze vandaag de kratten ophalen mogen ze van mij ook wel vast wat post brengen :lol:

Re: VEEL POST bij Sandd

490
Carla41 schreef:@elisa

Nee, al heb ik wel bijna h.a.h. Spoor klantjes.
mischien een Postcodeloterij erbij... tesamen met de klingel....
spoor + cz = hier meestal samen, (beide bijna huis aan huis)
redelijk veel en zwaar haha,

alhoewel voor de prognose dit not helemaal klopt:
meer zwaar dan veel??
cron